5 Ekim 2010 Salı

Cılk

Cılkı çıktı Azizim.
Güvenilenlerin, güvenilirliğin vesaire, vesair.
Kâh dometes tohumu, kâh devletin emniyet müdürü.
Kâh sosyete siması, kâh kim vurduya gitti iddiaları.
Hakkaten bunla falan ve filan oldular.
Sevgili, biricik, can dostum Newbahar bugün "biz senin ona buna çemkirmene alışmıştık, bu ne örgü hali filan dedi.
Doğru ve de sonuna kadar haklı, beni tanıdığı için.
Ama valla ben de doğruyum.
Neyin kıymeti kaldı senin savunduklarının yanında ki, ben onu savunayım Newbaharım? Kim için savunacağım onu? Simonlar diyen bilmem neler için mi?
Yok.
Kahpe, çok masum bir kelam artık, yalan mıyım?
Kim ne derse desin,
Aynı anda dünya vatandaşlığımı savunmakla beraber, Türk olmakla duyduğum güveni her daim her ortamda, kısıtlamalara aldırmaksızın sürdürdüm, bilirsin/bilirsiniz.
Sürdüreceğim de, kanımın son damlasına kadar.
Amma velakin, benim de -turşusu çıkmamış, katıksız kalmış şeylere- ihityacım var.
Onları nerde bulacığımı biliyorum çok şükür.
Ama gözden kaçmasın ki; dalga geçilen her yerde;
-Bir Türkkadını olarak dalganın en fazlasını ben geçerim-
Gerek örgüyle, gerekse....
Tamam?

4 yorum:

Newbahar dedi ki...

Eh hadi bakalım...
Bu turşusu çıkmamış şeylerle kendini oyala. Sen söke öre, öre söke o örgününde cılkını çıkarcan bacım:))

Bu arada adımın geçtiği yazılar beni sevindiriyor, sağol varol.

Yok mu senin kızların okullarında bi problem? Aman olmasın.
Ne kadar dalgaya alsamda çok gerildim ben.

Cümleten iyi geceler:))

Sabahattin Gencal dedi ki...

DUYURU
Bloglardan Seçmeler 24 Kasın 2010 günü ÖĞRETMENLER GÜNÜ özel sayısı olarak yayınlanacaktır.

Katkı sağlamak isteyenler, öğretmenlerimizle ilgili her türlü yazı ya da başka çalışmalarını
29 Ekim 2010 gününe kadar Bloglardan Seçmeler'e gönderebilirler.

İlgi göstereceğinizi umuyorum.

Sevgi ve saygılarımla

Sabahattin Gencal

Ecehan dedi ki...

@Newbahar
Adına kurban...

@Gencal Hocam
Emir telakki ederim.

laleninbahcesi dedi ki...

sanada günaydın sevgili Ece...Bak bu domates tohumları işi doğruysa ben elde var birim:)) domatessiz kahvaltıya bile oturmam da.
Simonlara henüz başlamadım , şimdilik koca okuyup bana anlatıyor:(
Ama dün akşam bizişm markette de satıldığını gördüm ya pes dedim... neredeyse her şeyin bir kitap promosyonu olacağına inanacağım geliyor.

Sevgiyle