9 Ekim 2010 Cumartesi

Newbahar'rrrrrr! :-)))

Canım, seni şaşkına uğratacağıma ve ne işi var lan bu kavanozların burda diyeceğine % 100 eminim. Bak bi,

Sende mi Ecehannnnn?!!!! diyeceğine de.
Bak canım,
Sevgili Panduf (Gülin)  işini gücünü bırakmış bana tarifler etmiş, yapmasam ayıp olmaz mıydı? Olurdu.
Ondan sebep vallahi yoksa ben daha hiç kırmızı bibere 4 saat vermemiştim. Sağol Panduf.
4 Kavanozun içindekiler:
1-Közlenmiş (ama öyle böyle değil, önce üst-alt ısıtıcı, sonra ızgara'da) 5 kilo biber,
2-2 baş sarmısak dilimlendi,
3-1,5 çay bardağı sirke
4-Tuz
5- 1,5 su bardağı Halis mulis Çanakkale zeytinyağı
Yiyince nasıl olacak bilmiyorum ama ben bu 4 kavanoza saatlerdir bakıp durum.
Heyhaaaa-ya-tttt budur işte!
Newbahar seni seviyorummmm.
Panduf'cum tekrar teşekkürler arkadaşım.
Cumartesim her ikinizi bol bol anarak geçti, sağolun beee...

6 yorum:

Newbahar dedi ki...

1- Ecehan Örgü örüyor
2- Ecehan enerji patlaması
3- Ecehan ve kızlar
4- Ecehan Mutfakta (Ecehan Turşu kurdu/blm.1)

Ecehanın maceraları serisi tüm kitapçılarda:)))))

VAYYYY be, yok sen bu işlere iyi bulaştın. Senide mi kaybettik bacııımmmm ühü ühüüüüüü:((


Geçenlerde kurduğum salatalık turşusunu yedikçe sen aklıma geleceksin hep. (çok güzel oldu, söylemeden geçemicem)

Haydi bakalım bi hamur mayalada mutfaktaki hünerini görelim:)

BENDE SENİ SEVİYORUM VE Saralle kavonozlarına kurduğun közlenmiş biberleride:=)

Ecehan dedi ki...

@Newbahar'rrrr
Şimdik daha çok ölüyorum gülmekten.
Aynı anda mesajlaştık sanırsam:-))))
Kız n'apim hayatımda daha önemli bişeycikler yok biberden, turşudan, başıma ördüğüm ay pardon örgülerden başka.
Ama ayrıntıya dikkatin müthişti...Evet büyük boy nutella kavanozlarımla hayat daha da güsel n'apimmmm yaaa?

Newbahar dedi ki...

Nutellaaaaa, en sevdiğim ciklotadır:)

Bende etiketlere yazdıklarına bakıp gülüyordum.

Sana sirkeye bulanmış, sarımsak kokulu nutelle kavonozlarınla mutluluklar. Şimdi nutellamı kaşıklarken yine sen aklıma geleceksin:))

Öptüm seni (dışardan eve ilk giren sirke ve sarmısak kokusunu merak edecektir de/miii)

Ecehan dedi ki...

@Newbahar'rrr
:-))))))))))başka da bişey demiycem sana ya bu kadar olur...

laleninbahcesi dedi ki...

hahahah ev de iki kilo kırmızı biberim var... ben de yapıcam... hatta karşısına geçip öylece seyredicem
Sevgilerimle

aysema dedi ki...

Benimkilerde Ayvalık zeytinyağı var... Eline sağlık.