4 Ekim 2010 Pazartesi

Enerji Patlaması

Dün şahane bir şekilde epppperken başladım güne. Kendime hayret edecek kadar da enerciktim üstelik.
Çocuklar uyanıncaya dek kitap okundu. (Halide)
Öpücüklerle uyandırıldı yavrular. Planı yatakta yaptık hemencecik. (Bu halimi çok zaman yakalayamayan kızlarım çok sevindiler.
Kızlarım...
Sizi çoook seviyorum.
Fırına gidildi, simitler alındı, evden kahvaltılık bilumum malzemeler hazırlandı ve çoluk çocuk 1,5 saat piknik yeri arandı.
Şahane bir manzarada, soğuk esen rüzgâra rağmen kahvaltılar yapıldı.
Dönerken, amanın bir baktım köy pazarıııı.
Derhal inildi arabadan, kızlarla turşuluk malzeme seçildi.
Dalından yeni kopmuş biberler, salatalıklar, dometesler alınıldı, heyecanla eve dönüldü.
Defalarca yıkanarak, şahane turşucuklar hazırladık.
Darısı yemeye inşallah...
Akşam Elif'in matematik projesine yardım ettik, proje başlığı "doğrunun yolculuğu"
Şahane oldu bence, anlattıklarımı uygulamayı harika becerdi yavrum, tebrik ettim onu.
Şahane bir tavuk döner yaptım evde, pilavla birlikte yendi.
Yavrular yatırıldıktan sonra TV karşısında sızıldı, 01:00 gibi yatağıma kavuştum.
Deliksiz bir uyku çekildi.
Sabah ne giyeceğimi 2 dakikada buldum bu bana muhteşem bir zaman kazandırdı, ful moralle işe geldim.
Bu yazıyı öğle arasından istifade ederek yazıyorum, kendime bir tost ve ayran söyledim.
Muhteşem haberler almak istiyorum, geri kalan saatlere yakışsın diye.
Harika bloglar okuyorum, ülkemde çok yetenekli, çok kültürlü, çok akıllı insanların çokça sayıda olduğunu görmek apayrı mutlu ediyor beni.
Bi de şu tostun içindeki sucukları doğrayanın mühendis olup olmadığını merak ediyorum. Hepsi ne kadar da inceler, zar gibi mübarek:-)
Hepiceğnize, mutlu, musmutlu bir hafta diliyorum benim nadide arkadaşlarım.
N'oluyooo bana yaaaa?

3 yorum:

cemo dedi ki...

Maşallah Allah bozmasın :)

Newbahar dedi ki...

Ne oluyo bize yaaaa:))

Valla bende öyleyim iki haftadır.

Bundan 4_4 ay öncesini tüm gün uyuyarak geçiren ben sabahın köründe ayaktayım.

Bi koşuşturma sorma gitsin. Sabah yürüyüşe bile çıkar oldum.

Tost most yemiyom bacım. Çok kalorili. Kesin yarım ekmekdir yediğin dimi:)

Oh oh bol bol enerji olsun:)

Kızlara ve sana kucak kucak sevgiler Newbahardan

Ecehan dedi ki...

@Cemo;
Amin. Ve cümlemize...
selamlar

@Newbahar
Yarım ekmek miiii, ha ha ha haaaaa. Beni mi izledin yoksam :-) ?
Allah sonumuzu hayra çıkarsın.
selamlar