17 Ekim 2010 Pazar

Dokunamatik

Allahın gerizekalısı bir telefon almışım Ocak ayında.
Bence büssürü de para verdim, gereksiz.
Manyak gerizekalı bişey.
Samsung 5233 Wi-Fi sanırsam.
Dokunmatikti ama dokunmuyo işte tam 5 gündür.
Servisin aptal ve saptal tamir edişinden(!) sonra da bi halt değişmedi.
Elim ayağım kısaldı sanki, arama yapamıyorum zaten telefonu açmayı bile başaramıyorum bazı tuşları dokunuyor bazıları haydeeeee...
Bi de buna gıcığım, bi haber verim dedim.

4 yorum:

cemo dedi ki...

Telefonda nokia'dan şaşmıycaksın adamlar yapıyor valla cayır cayır çalışıyo müptezel...

Newbahar dedi ki...

Hımmmmm!!!

Sanırım taaaa geçen hafta ''müsaitsen seni aramak isterim'' diye yazan mesajımı almadın?

laleninbahcesi dedi ki...

valal yukardaki yorum çok doğru Nokia dan şaşma

ZELİHA-UMUTSEPETİ dedi ki...

Geçmiş olsun :) Yol yakınken değiştir derim..Mutlu haftalar..