9 Ekim 2010 Cumartesi

Tutttuuuuu!!!!!!!!!

Kavanozun biri tek gecede,
levrek eşliğinde;

dibi bulmaya yaklaştı.
Elif (hiç yemez diye tahmin etmiştim), Zeynep(eh sırf beni mutlu etmek için tadar diye düşünmüştüm), eş(hiç kuşkum yoktu zaten)
baaaa-yıllll-dıııı-larrrr...
Yaşasın biberlerrrrrr...
N'aberrrrrrrr Newbahar?:-)))))))
(Bu arada yazışır, yemek yapar vs vs iken su böreği hazırladım -yalancı tabi- yarın 10:00'da fırına konacak ve 11:00'de ev halkının kokuya uyanması beklenicek, nasıl enerji ama?, süperim ya, Allah nazardan saklasın, Ettahiyattü lillahi...)
Anne seni de seviyom, üzülme sakın atladım diye, hayır yani Newbahar ile başka bi mesele üzerinde çalışıyoz da sırf ondan:-))
Gülsen, sen de gel hadi,
Tufan,
Cemo,
Kapalıkapılar,
Lale,
Panduf,
Esrik,
Zeynep,
Nehir,
Leyla,
..
...
yoruldum hadi iyi geceler...

4 yorum:

Newbahar dedi ki...

Newbahar aşkınaaaa, bu ne hal:))

Hani bi hareket, bi yüz ifadesi vardır. Hani ''vay anasınııı'' derken dudaklar bi hal alır, gözlerde şaşkınlık, aferim bakışı :)) (nası tarif ama)...

Kız sen kaptın bu işi. İyi gaza geldin sayemde. Hamur mayala demiştim ama su böreğide az emek gerektirmez hani!...


Maşallah, maşalllah...Seni bizim eve götürsem gelir misin? Bana su böreği pişirir misin anneannemle:))))

Ömrü uzun olsun çok iyi yapardı anneannem su böreğinin GERÇEĞİNİİİ

Oy oy oyyy kapalıkapılarıda sayarmışşş:)

Ya Gülsen Hocam! Özledin dimi?

Bende.

Syhn dedi ki...

bayılırımm kalanlarda bnm olsun! :D

aysema dedi ki...

Balığın yanına da çok yakışır. Afiyet olsun, kışı bekleyemediniz demek...
Sevgilerimle.

GÜRAY NUR dedi ki...

ama olmaz ki cancağazım canı çekeni var boğazına kadar hamilesi var demi ama yaa..