5 Ekim 2010 Salı

Hayret ama devam

Kesinlikle bu böyle, evet eminim.
Allah için güzel yemek yaparım zaten. Ama, ammmaaa hele de enerji patlaması yaşarken yaptığım yemekler daha da fazla beğeniliyor, başka bir tat mı karışıyor ne?
İş çıkışı Zeynomuzu okuldan alıp eve gidildi, üst baş değişiminden sonra doğru buzdolabına.
Bir an önce yemek yapmalıydım ama aynı anda örgü de öresim, kitapta okuyasım vardı.
Mikemmel anne olduğumu hatırlayıp, hemen etli taze fasulye yapmalıyım dedim kendime.
Vallahi fasulyeler bile başka türlü dipdiriydi, kolaycacık temizledim, kılçık mılçık vız geldi bana.
Ocağa yemeği koydum, derhal örgü şişlerimi ve geçen yıldan beri 4 keredir fikir değiştirip, yap-boz'a dönüştürdüğüm siyah Anchor yünlerimi ele geçirdim. Boyunluk gibi bir atkı yapacağım. Hemi de modelini bir gavur(?) sitesinden aldım, kimseciklerde olmaycak ha ha ha.
Yapmaya çalıştığım şey şudur ve de şuradadır, ta ta tatatammmm.


1 saat ördükten sonra, büyük başladığımıa karar verip yine söktüm, darısı bugüne.
Fasulye şahaneydi, parmaklarımız yerinde ama olsun ben nerdeyse kopacaklar zannettim. Ardından, uzun zamandır yapmak isteyip te yapamadığım bişey daha yaptım.
TV'yi kapattım ve kitabımı (Halide- öyle kalın bir kitap ki ama neyseki savaş sonrası günlere gelebildim azim ve kararla) okumaya başladım, 1 saat kadar sonra gözkapaklarım "yeter sevgilim, bana da acı" der gibiydiler.
Derkeeen,
Bu sabahta haftanın ikinci gününe dünkü gibi güzel ve dualarımla başladım.
Hadi hayırlısı sevgili bloğum.
Şimdi iş zamanı, vatan, millet iş bekler bendenn.
Bu arada, sendeeee, hadiiiii...

3 yorum:

Newbahar dedi ki...

Sende böyle ev kadını hallerine mi özendin bacım!!!

Ne bilem ben senin ülke gündemini çalkalamana, ona buna laf sokmana, olan biteni yorumlamana daha çok alışmışım. Örgü mörgü sevmemde sende yapınca bi acayip oldum:))

Ecehan dedi ki...

@Ben de normal olmadığımın farkındayım a zaten :-) Ama valla böle, çok renklendim birden. Allah sonumu hayra...

funda dedi ki...

bana kalsa hala pazar derim ama vıykkkkk ben de bilmiyommm