16 Ekim 2010 Cumartesi

Son durum

Kontrolümde olmayan insanların kontrolsüz davranışları yüzünden, son bir yılın en hızlı ve en yorucu hafta sonunu geçirdim.
Dudağımda feci bir uçuk, konuşamayacak haldeyim.
Uykuya ve dinlenmeye hasretim.
Mümkünse yarını -kızlarımdan izin aldım bakalım- hiç konuşmadan sadece uyuyarak ve keyfe keder geçirmek istiyorum.
Al külahı ver takkeyi hesaplarından uzak,
Saatlere ihtiyacım var.
Bu arada;
Kapsül deliğe uydu diye çok sevindim. Ona sevinirken bizimkilere bir o kadar fazla üzüldüm sizler gibi.
Dün gece Kezban Hatemi'nin türbanla ilgili konuşmalarında tek yanlış bulamadım. Sözkonusu demokrasiyse ve hepimiz bunu gerçekten istiyorsak eğer.. diye başlayan ve kelimesi kelimesine dürüst olan.
Annem aradığında uçuk münasebetiyle konuşamazken aradaki 1300 km.den valaha billaha diyebilme çabalarıma rağmen başka sorun olmadığını(!) anlatamadım.
Gülsen ses verdi diye çok sevindim, yazdıklarına yorumda bulunamadım, haddime düşmedi.
Newbahar'ı çok özledim.
Sait  Abiyle pazar alışverişi yapmayı da.
Tufan yine sofalarda.
Panduf bi korkutup bi sevindiriyor.
Lale her zamanki gibi ful enerji -maaşallah-
Zeynep, artık az ses veriyor -gerçi, buna da şükür-
Cemo garibim, gurbetin kamçısını acıyla yemekte:-)
Esrik,.....iznim yok.
Takip ediyorum aslında hepinizi.
Dinlenmek üzere, dinlenmenizi dileyerek;
öpüldünüz.

4 yorum:

hasret senfonileri dedi ki...

yolladığın anahtar cennetin değilmiş... aldattın beni!!!

aysema dedi ki...

Çok geçmiş olsun, tez zamanda iyileşirsin inşallah...
Sayfamdaki ankete katılırsan sevinirim.

laleninbahcesi dedi ki...

Çok geçmiş olsun Ececim...canını sıkanlarıda bu haftayıda hemen ignore et... Hani facebook da var ya öyle... bas düğmeye gitsinler.

Sevgiler çok çok

Ecehan dedi ki...

@Aysema
Teşekkür ederim.
@Lale
Sözünü dinlemeyi ve yapmaya muktedir olmayı ne kadar isterdim bilemezsin, ben de seni öptüm.
@Hasretsenfonileri
Anahtar'ın ne anahtarı olduğuna karar vermek senin elinde pek tabi. Cennet?! Bilmiyorum. Ve fakat yorumunla niye üzüldüm onu bile anlayacak durumda değilim sanırım. Sadece seviyorum seni, ister cennetlik, ister...