11 Ekim 2010 Pazartesi

Kapsül deliğe uymamış

Haberin başlığı : 33 madencinin kurtarılması gecikebilir.
Kaynak : Hürriyet
Açıklama: Şili'de 33 madenci tam 68 gündür yerin 700 metre altında kurtarılmayı bekliyor. Şilili yetkililer madencileri, yeryüzüne çıkarmak için 13 Ekim Çarşamba gününü tarih olarak verdi. Ancak şimdi kimsenin hesap edemediği bir sorun ortaya çıktı. Madencileri yukarı çıkaracak kapsülün, kazılan deliğe uymadığı, yeni bir kapsül ya da deliği genişletmek için zamana ihtiyaç olduğu belirtildi.

Yazmadan geçemedim : Ula Allahın salakları, ula gerizekâlılar, ula manyaklar, ula hesapsız kitapsızlar şeklinde devam.
Şimdi, açılan bi delik var ve sen 70 gündür ordan kapsül gönderip işçileri çıkarmak için çalışıyosun.
O kapsülü, kazılan deliğe göre yapmak dışında başka sapsalak ölçülerde yapmayı hangi delikten çıkarken öğrendin di a salak?
Hataysa bu, bu kadarına pes.
La ortada bir delik var sen de oraya uygun kapsülü yapacan işte, başka a'sı, b'si var mı?
Ne demek la, kapsül deliğe uymadı, hı ne demek?
İşçilerin yakınları : Sakin olun, cinayet işlemeyin.
Ecehan: Dön çabuk len işineeee...

5 yorum:

aysema dedi ki...

Zonguldak'takilerin ceseti hala kuyunun içinde, yakınları mezarını ziyaret etme şansındaan bile yoksun.
Bazen küçük ayrıntılar büyük çalışmaları (anlattığın örnekte olduğu gibi) komikleştiriyor. Traji komik hem de...

laleninbahcesi dedi ki...

yuh yani, ben de çarşambayı bekliyordum hatta bloğumda bile en güzel haber diye vermiştim...

Newbahar dedi ki...

Şilililer bu kadar uğraşıyorda bizimkiler ne yapıyor?

Emekcilerin cesetlerine bile sahip olamayan aileleri ne yapıyor?

Bu kapsuller fabrikasyon muymuş be Ecehan, bi sor bakalım:) standart mı üretiliyormuş, nasıl üretiliyormuş.
Bizde mi getirtsek lakin kapsule göre delik açmak şartıyla...

tufan dedi ki...

Sevgili ecehan,bu aptal gazeteleri pek ciddiye alma bence,çünki onların nefes almaları bile yalan.
dün geceden beri BBC de canlı yayından seyrediyorum ve gıpta ediyorum,mükemmel bir organizasyonla çıkarıyorlar mağdencileri.
Ve en önemlisi,bir devlet başkanı seyrediyorum eşiyle birlikte,başbakan ve bakanlar seyrediyorum,bir dakika bile ayrılmıyorlar operasyonun başından ve sım sıkı kucaklıyorlar vatandaşlarını,bir an ülkem geliyor gözlerimin önüne ve hemen kapatıyorum gözlerimi,ne mağdencileri hatırlamak istiyorum nede onlara verilen değeri...

hasret senfonileri dedi ki...

Eceleriminecesi... severim ben senin kızmalarını!.. aslında alacaksın o kapsülü, uysa da uymasa diye yapana ..iade!
Ama yine de teşebbüs affedilebilir bir yüzde hakkı veriyor yapılan korkunç salaklığa.. adamlar 700 metre yer altında kalan hem de canlı kalan insanlara ulaşmak için seferber olmuşlar..
Badem bıyıklarını sıvazlayıp "kader!!" dememişler!