12 Ocak 2012 Perşembe

Biber turşusu kavurma

Acısız ( :-)), bibersiz kahvaltı bile yapamamcılardansanız,
Ama değişiklikte severimcilerdenseniz,
Acı biber turşularını tavaya atıyorsunuz, 2 diş sarımsak doğruyorsunuz; biberler kızarıncaya kadar zeytinyağında çeviriyorsunuz;


Sonra onları bir kâseye alıp, üzerlerine maydanoz doğrayıp, biraz da zeytinyağı ilave edip, accık da limon sıkıppp;


İştahı/m/n/ızın açılmasına çooook ihtiyacı/m/n/ız varmış gibi, afiyetle her yemeğin yanında;
Bazen accık ekmek bandırarak, bazen de o kızarınca acılığı başka bir lezzete bürünen biberlerden parçacıklar kopararak tüketiyor/sun/uzzzz.
Artanını bir kavanoza koyarsanız da hiçbişiycikler olmuyor.
Tarif, buradaki bir lokantanın meze menüsündendir ve çokca talep görmektedir.
Öptüm.

6 yorum:

Neşetuana dedi ki...

denemek lazım :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

acı acı acı
olmazsa olmazlardan benim için
tatlı biber girmez bizim eve :)
turşu olarak değil de diğer her şekilde yapıyordum ama bunu da muhakkak deniycem
nasıl iştahlandırdı beni anlatamam :))

laleninbahcesi dedi ki...

bu bana yapılır mı Ecehannn

Noblesse dedi ki...

fasulye kavurmasını biliyordum ama biberi ilk kez duydum, ellerine sağlık.

annemahsustan dedi ki...

Sen böyle şeyler yayınlamaya utanmıyor musun: )))
Yiyen var yiyemeyen var ama
cancağızım...

Hafta sonu babama yapacağım ben de babam için: )

Ellerine sağlık canım.

Gülsen dedi ki...

evet evet çok ayıp bu tip paylaşımlar

imza: tansiyonu olan abla