5 Ocak 2012 Perşembe

Ne tuhaf? 226 izleyici ve 2 yorum?

Bu, bu, nedir bu?

Fikriniz yoksa hiçbir konuda, neden izlerimdesiniz?

Anlamaya çalışıyor anlamıyorum?!

Oysa, hani ki ben burada samimice soruyor, samimice yorumluyordum herşeyi,
Hakikaten anlamıyorum.

Az kaldı, anlamaya da çalışmayacağım.
Hamama gitsen bir curcuna, minibüse binsen bir curcuna, konferanslarda bile kıkır kıkır insanlar,
Lakin, hadi konuş deyince sus pus herkes.
Kendimden değil kuşkum lakin çok acı.
Yarın beni assalar kimsenin şeyinde değilim, bir onu biliyorum.

21 yorum:

uzunincebiryol dedi ki...

Ben her zaman yorum bırakamıyorum bırakmadığım zaman da kesin ne diyeceğimi bilemediğimdendir:)

Firarî Yolcu dedi ki...

Ses veriyorum...
Arada oluyor öyle bende de. Hatta bazılarına göre çok oluyor. Napsak ki?..

Kısaca Fd dedi ki...

226 nın günlük bloga gireni 100 dür. Bunların yorum yapmayı seveni 50. o gün bi şekilde izlediği birine yorum yapan sayısı 20 dir. Senin yazını okuyan. 10 yorum yapan 6- 7

yazmaya devam et sen. Izleyici hakkıdır. Velinimettir felan.

okuyan dedi ki...

Sadece izleyici olmak istediklerinden sanırım.
Bende de izleyici ve yorumcu dengesi pek dengesiz çoğu zaman:)

Elifinelizi dedi ki...

Bazen kuru kalabalıkta boğuluruz , ve anlam yükleyemezzsin bazı şeylere buda öyle bir durum olsa gerek

laleninbahcesi dedi ki...

Ecehancım, kızmışsın sen... Ben bazen bakıyorum sayfamda bir anda 12 13 kişi var ama sonra bakıyorum bir selam bile yok:) Okuyup gidiyorlar.

Kimsenin umrunda bile değilim çok aacı olmuş ya, hiç bile değil.

Seviyorum seni kıs...

dilek dedi ki...

merhabalarrrr
bende dün izleyicin oldum
aslında blog içeriğini tam inceleyemedim ama portakal ve mandalina kurutma işine bayıldım
bende yapıyım öyle yorum yaparım demiştim ama dün oğluştan fırsatım olmadı ben aa bende deniyim mesajlarından çok denedim süper oldu yada olmadı mesajlarını sevdiğimden yapmadan yorum yazmak istememiştim
ama baktım küsmüşsün dedim bi yorum yazıyım:)
canım yazmak çok güzel sakın yorum yapan yok diye bırakma ne güzel 200 küsür izleyenin var benim 23 oldu bugün diye seviniyorum:D
ama sanırım seninkiler izlemeyi unutmuşlar seni heyecan lazım biraz galiba
bir çekiliş yapsan yada blogunu renklendirsen belki dikkat çekersin
minik bir öneri benimkisi
sevgilerimle....

özii dedi ki...

Aman Ecehan ne diyorsun senn ?

Bu her zaman yaşanan bir durumdur , hadi geçtim 2 yorumu bazen hiç de yazılmaz. Bu daha da tuhaftır , takılmıyorum artık...

Ama şu da bir gerçekki , yorum blog yazarını besler ;)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

bence de tuhaf
takip ettiğim bazı blogların izleyici sayısı değil 100'ler 1000'leri geçmiş Ecehancım
ama bakıyorum onların durumu daha tuhaf geliyor
yorum ya hiç yok, ya da 3 - 5

ben bu konuda kendimi farklı görüyorum açıkçası...takibini yaptığım her bloğu hergün ziyaret eder konuyla alakalı varsa eğer muhakkak düşüncelerimi belirten bir yorum bırakırım

hatta yorumuma cevap da beklerim blog sahibinden...çünkü ben her bir misafirimle tek tek ilgileniyorum...aynı şekilde ilgi de beklerim...kimisinde bu olmasa da :(

takılmamalı böyle şeylere diycem ama takılıyor insan haklısın...

annemahsustan dedi ki...

Sen kızdın mı bize?
Yorum yazmasam da hep okuyorum seni. Hatta yazıyorum da: )
Hatta yorum yetmiyormuş gibi gmail den de yetişiyorum sana: )
Sen yaz ben okuyorum-izliyorum-yazıyorum...

Ecehan dedi ki...

Sanırım tekrar bir açıklama yapmak farz oldu.
Görüyorum ki bu konu sadece benim değil herkesin rahatsız olduğu bir konu.
Sorun benim bloğumdaki terslik değil, herkes için bu geçerli ama ben kendi adıma kendi bloğumla ilgili durumu paylaşmak durumundaydım.
Demiyorum ki herkes her an otursun ve durmadan bana yorum yazsın, yok böyle birşey.
Demiyorum ki benim her yazım herkese hitap eder, yok böyle birşey.
Ama bir yanlışlık olduğu kesin, o zaman benim izleyici sayım da 226 olmayıversin; ben, benimle paylaşımda bulunacak samimi insanlar tarafından izlenmek istiyorum aksi halde buraya değil bir deftere yazarım aklımdan geçenleri. Ha ama buraya yazıyorsam ve elimden geldiği kadar da her düşünceyi, her emeği ve hatta her yanlışı bile önemsiyor, tepki veriyorsam; benzer karşılığı da bekliyorum.
Ve bu sadece benim değil, hepinizin hakkı.
Bana tuhaf geldiği için paylaştım yine, hepsi bu.
Selametle...

zeymuran dedi ki...

canım boşver sen canını sıkma işine bak cok yorum demek ıyı olmak değil burası senı dınlendırıyorsa yazmaya devam et gerısı zaten onemsiz hem bak bır suru yorum almıssın:)

necla dedi ki...

en zaından sendekiler susuyor benimkiler nasıl mesela ben hastayım oğluşum hasta diyorum ellerine sağlık çok güzel olmuş yaptıkların diye yorum geliyor resme bakıyorlar sadece okumak yok sinirleniyorum çoğu zaman yazmaktan soğutuyorlar insanı

Ecehan dedi ki...

Zeymurancım,
Yorumları iyi olmak adına beklemiyorum ki zaten burası profesyonel olarak mesai harcadığım yer değil ancak ve ancak; iki evlat yetiştirdiğim ülkemde insanların bir şeylere -hiç değilse birşeylere- duyarlı olmalarını ve seslerini çıkarmalarını bekliyorum. Sadece bana da değil, sana da, ona da, ötekine de. İlgi, sevgiyi doğurur ve ona çok ihtiyacımız var; kanımca. Durum bu yani.

Ecehan dedi ki...

Neclacım,
Ahhh gördün mü bir tarafı var işin. Okumadan okuyor görünmek, acıtıyor işte ne bileyim ben ;-)

Adsız dedi ki...

Dinralph lauren sverige online ,
väska unremarkably titeln "den väskan" har vuxit till att bli observeras om umteen superstjärnor från A-Listers till wannabes. http://www.poloralphslaurensverige.com/
Dina höga färg mags du med ducky återförsäljare testomony hålla dessa en grupp som utför http://www.poloralphslaurensverige.com/#002
den mest populära ettor nästan alla . Detta ralph lauren sverige ,
välmående tillsammans med kändisar någon premade denna unika tillverkare överlägset mest favorit av alla www.poloralphlaurenbilligt.com
personen tillsammans faktiskt gett varumärken medan Hermes, Gucci, Prada tillsammans med Fendi.

Adsız dedi ki...

Pour désir Sac longchamp pas cher ,
aigue-marine signifie la réalisation d'. Pour faire usage de Sac longchamp pas cher ,
aigue-marine apporte l'amour et de l'affection. Offrir www.sacslongchampsoldesfr.com ,
devrait être d'offrir lawww.frlongchampspascher.com ,
offrir l'information expertise, de prospective et de l'inspiration individuelle. Sac longchamp pas cher ,

Adsız dedi ki...

Pour rêve www.sacslongchampsfrances.com ,
la construction d'. Pour faire usage de www.frlongchampspascher.com ,
aigue-marine apporte l'amour et de l'affection. Pour alimenterSac longchamp pas cher ,
devrait être d'offrir laSac longchamp pas cher ,
provde le don de la connaissance l'information expertise, de prospective et de l'inspiration individuelle. www.sacmainlongchampfr.com ,

Adsız dedi ki...

Pour imagine Sac longchamp pas cher ,
la construction d'. Pour faire usage de www.sacmainlongchampfr.com ,
aigue-marine apporte l'amour et de l'affection. Présenter www.longchamppliagesfr.com ,
aigue-marine est d'Sac longchamp pas cher ,
offrir des données expertise, de prospective et de l'inspiration individuelle. Sac longchamp pas cher ,

Adsız dedi ki...

Pour désir www.frlongchampspascher.com ,
sujet . Pour mettre le www.sacslongchampsoldesfr.com ,
aigue-marine apporte l'amour et de l'affection. Pour alimenterSac longchamp pas cher ,
aigue-marine est d'www.sacmainlongchampfr.com ,
fournir le l'information expertise, de prospective et de l'inspiration individuelle. www.sacmainlongchampfr.com ,

Adsız dedi ki...

Den specifika Ralph Lauren polo ,
väska unremarkably titeln "den väskan" blivit observeras om umteen superstjärnor erhållits från A-Listers till wannabes. http://www.seralphlaurenbilligt.com
This höga färg mags får du använda ducky återförsäljare testomony hålla dessa en grupp som utför http://www.seralphlaurenbilligt.com/#001
den mest kända dem praktiskt taget alla . Detta Ralph Lauren polo ,
välmående med kändisar någon premade denna unika tillverkare överlägset mest favorit i http://www.ralphlaurensveriges.com/
personen tillsammans faktiskt gett tillverkare medan Hermes, Gucci, Prada tillsammans med Fendi.