2 Ocak 2012 Pazartesi

Fox TV bizi aptal mı zannediyor?

Fox TV'de yayınlanan Babam İçin dizisini evdeki çatlak kızı(!) kendime benzetmemden midir nedir, çok seyredesim geliyor.
Lakin; Fox TV'nin hepimizi aptal yerine koyduğu gibi bir izlenime kapılıp, kapatıyorum.
Üşenmedim, resimledim benim canım seyirci kitlem.
Merak ettim aynı şeyi düşünen ne kadar insan var diye,
Bu ne ya?

Başından sonuna kadar (ara ara açıp kontrol etmişliğim var) ekranın üç yerinde birden YENİ, YENİ DİZİ, YENİ BÖLÜM yazıyor ve ekranı kaplıyor, izleyende diziye odaklanma sorunu oluşturuyor bana kalırsa.
Taktım kafayı, başka da takan oldu mu merak ediyorum doğrusu.

8 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

bütün kanallar böyle yapıyor
kesinlikle katılıyorum
seyirci kitlesi değil de kütle muamelesi yapıyorlar bize

bir de dizinin yeni bölümü başlamadan önce neredeyse bir önceki bölümün tamamını güya özet olarak veriyorlar ya işte ona da sinir oluyorum ben

Ecehan dedi ki...

Evet Aynurcum,
Bazen esas bölüme yetişemeden uyuyakalıyorum ;-) Bi tepki versek bunlara acep nasıl olur?

aysef dedi ki...

Ben de Behzat amirimi beklerken baktım biraz ama eski bölümdü. Ne konsa önlerine yiyorlar mantığı besliyorlar sanırım.

Newbahar dedi ki...

Diziler benide deli ediyor. Tam bir diziye başlıyorsun hoooppp yayından kaldırılıyor. Zaten vıcığı çıktı bunların. Eskiden reklam arası olurdu şimdi dizinin içindeki konuşmalarda reklamı yapılacak ürün muhakkak geçiyor. Ençok da türk telekom ve nutella reklamları. Sinir oluyorum. Birde yazmanlar mı bu programda ürün yerleştirme bulunmaktadır! Sokak başında, tabelalarda gözüne gözüne sokuyorlar reklamı.

Haklısın sağı solu ve tüm köşeleri doluyor ekranın. Birde alttan uzunnnnca yazı akmıyor muuuu?? ıyyyy sinir bozucu hepside. Birde kanal değiştirenlervar.
Yeni dizi başlıyor bissürü. Muck mu ne başlayacak. İşte tam bizim kültürümüze savaş açacak bir dizi gibi.

Ecehan dedi ki...

Aysefcim,
Aynen öyle, ne konsa önlerine yiyorlar mantığı.
TV seyretmeye her oturduğumda baktım daha çok sinir olup strese giriyorum. Görüyorum ki tek sinir stres olan da ben değilim.

Ecehan dedi ki...

Gülizim,
Hakikaten şöyle çoluk çocuk oturup seyredecek dizi mizi yok.
Ya mini etekli formalı liseli kızlar ve sevgilileri, ya ana babayı baba anayı parmağında oynatıyor figürleri vs vs. Ha seyretmiyorsan kapat mantığı da var ama özellikle babam için dizisi daha bi seyirde az sakıncalı bir diziydi, dikkat çekmem de bu yüzden. Yok, illa da seyrettirmiyorlar.

Elifinelizi dedi ki...

offf deli eder adamı bunlar

YILDIZNAĞME dedi ki...

evet sen o gün deyince fark ettim çok saçma!