19 Ocak 2012 Perşembe

Çocuklar da örgü örebilir/miş

Nazan'ın bloğunda gördüğüm bereyi hafta sonu yavruşkolarıma gösterdim.
Dümdüz haroşa örmek en iyi yaptıkları işlerden.
Eeee tembel annenin çalışkan kızları olurmuş ;-))

Alize Maxi Süperlana petrol mevisi rengini Zeynep seçti.
Elif'te fıstık yeşili.
Cuma-Cumartesi ördüler bitirdiler ama ben bitmişlerinin resmini yanlışlıkla silmişim. Tekrar çekerim.
Ama örerken, pek bir disiplinli idiler;
;-)))



Elif "resmimi koyma anne, örgü benim imajıma ters(?)" dese de, Zeynep "beni koy anne, prensesler de örgü örer" deyince, "bari resim küçük olsun" dedi Elif.
Kesme ve sökme işlerini de onlar yaptı, ben de dikerek muhteşem anne desteğimi esirgemedim.
Çok şeker oldular, daha önemlisi kendileri emek vererek ürettiler, bu harika.
Dün, anneanneleri, teyzeleri ve benim için birer tane daha örmeye başladılar bile.
Akşamlarımız, tıpkı benim istediğim gibi geçiyor artık.
Bu durumda ne demeliyiz?
Nazan Teyze, Nazan Teyze çok sağolasın yaaa. Harika fikrin için teşekkürler.

12 yorum:

Nazan dedi ki...

Sevgili Ecehan ben seni izliyorum biliyordum,şimdi izlemeye aldım.Yaşlandım sanırım..

Kızlara bayıldım, örgü örüşleri , ifadeleri.Bende bu yaşlarda başlamıştım örgüye.Dayımın kızı öğretmişti, hiç unutmam.Ne iyi yapmışımda bu modeli paylaşmışım.Çok mutlu ettiniz beni.Nazan teyzelerinin onları tebrik ettiğini ve öptüğünü söyle lütfen...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

maaşAllah...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ve tabi önce güle güle kullansınlar kendi elemeği cicilerini :)

annemahsustan dedi ki...

Ellerine sağlık, senin kızlar süper canım, baksana yaprak sarma saran kızlar herbişeyi yapabilir: )

Elif'in Terazisi dedi ki...

Nazan'dan doğru size geldim, kuzuşların eline sağlık. İki kızım var ama örgüye zaman ayıramıyorlar.

Derya Kuzusu dedi ki...

Fıstıklara çok geçmiş olsun öncelikle, çabucak atlatsınlar inşallah, maşallah ne güzel olmuş ellerine örgüleride, herşeyi bilmek lazım, çok güzel yapmışsınız, kendileri de istemiş ve örmüşler tebrik ediyorum ben ve bende öpücükler yolluyorum hepinize ;)

uzunincebiryol dedi ki...

Ellerine sağlık:)

Elifinelizi dedi ki...

OHHHH maşallah prenseslere ördüler bitirdiler bile . süper ya ne iyi gelmiştir aslında onlarada güle güle kullansınlar

okuyan dedi ki...

Maşallah. Ne güzel üretmeyi ve aynı zamanda araştırmayı seven, zeki ve akıllı kızların var. Gönülden tebrik ediyorum.
Sevgilerimle.

İkiz Annesi dedi ki...

41 kere maşallah bayıldım kendi kuzularım geldi gözümün önüne örerler mi acaba:)))

ZEYNOGRAF dedi ki...

Sözlerimizi unutmamışsın annem.
Prenseslerin örgü örmesi
ince ince minik minik dantel
işlemesi zarifliği ve o güzelim giysileri...Hepsini isterim.
Nazan Teyze'mize teşekkürler tabiisi.

crocheted at home dedi ki...

Harikasınız kızlar. Nazar değmesin size!