9 Ocak 2012 Pazartesi

Her anne baba mutlaka seyretmeli

Zeynep kızımın okulda izleyip çok etkilendiği ve ısrarı üzerine cd haline getirip pazar günü -öğrenme saati etkinliği- olarak seyretmemizi önerdiği bir film bu;
İyi ki de seyretmişiz, umarım ben de hiç değilse 2 aileye seyrettirmeye sebep olurum.
Adı: Her Çocuk Özeldir.
Hint yapımı bir film.
Disleksi yani öğrenme bozukluğu konulu, hele hele okul çağı yaşında olan çocukların da ebeveynlerin de mutlaka izlemesi gereken bir film olduğunu iddia ediyorum.


Duyarlı bir öğretmen sayesinde şekillenen müthiş bir hikaye. Müthişliği konusundan ve çocuk yıldızından kaynaklanıyor zaten. Ishaan'ı eve alasım ve benim ilgilenesim geldi pekçok yerde. Ve annesine de, babasını boşatasım geldi ayrıca.

Kimbilir ne kadar çok çocuk, ebeveylerinin bile farkında olmadığı pekçok çocuk bir Einstein, Da Vinci olacakken harcanıp gidiyor?
Kimbilir ne kadar çocuk, öğretmenlerin, komşuların, çevrenin, senin, benim tarafımdan "yaramaz, işe yaramaz" diye nitelendirilip, hor görülüyor?
Halbuki delilikle dahilik ince bir çizgi demiş, o dahiler.

Heyyy Zeynep, bir kez daha teşekkür ederim kızım sana ;-)

Nerden bulayım derseniz;
Araştırmalarım doğruysa,
1- http://www.direkfilm.net/romantik-dram-alt-yazili/36918-taare-zameen-par-yerdeki-yildizlar-2007-turkce-altyazili-online-film-izle/ linkinden direkt,

2- Yok ben önce kaydedeyim sonra seyrederim derseniz de, http://www.liderboard.net/taare-zameen-par-her-cocuk-ozeldir-2007-dvdrip-ac3-k198060.html

Farkındalıklı bir gün geçirmeniz temennisiyle...

12 yorum:

annemahsustan dedi ki...

Zeynometreye bayıldım: )

Ecehan dedi ki...

Canımcım, ben de bayılıyorum ona, ona bayılan sana da.;-)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

çocuklar...en çok düşündüklerim...her türlü konuda ilgimi, sevgimi her an gösterdiklerim/göstermeye çalıştıklarım onlar

ve film...kesinlikle izlenecek

teşekkür ederim Zeynep...sevgiyle kucaklıyor ve öpüyorum seni :)

okuyan dedi ki...

Paylaştığın için teşekkürler. Arkadaşlarıma tavsiye ederim ben de.

Kısaca Fd dedi ki...

izleyeceğimdir . Teşekkürler.

uzunincebiryol dedi ki...

Bilgi için teşekkürler, ben de izleyeceğim en kısa zamanda:)

Sessizce dedi ki...

ne güzel duyarlı bir annesiniz gönülden kucaklıyor tebrik ediyorum sizi inş. bende ileride çocuğumla olan iletişimimi sağlıklı kurabilirim çocuğu olan arkadaşlarıma tavsiye edeceğim..teşekkürler:)

Ecehan dedi ki...

Yorumlarını paylaşan tüm "farkında" arkadaşlarım; sağolun.

Kunegond dedi ki...

Not aldım. En kısa zamanda izlerim. Çocuklu ve Hint severim zaten. Gişe yapmazlar ama... Saol.

Deli Kız Pınar Mutfakta dedi ki...

ecehan mutlaka seyredeceğim canım.bana yazdığın o birbirinden güzel yorumlara nasıl sevindiğimi anlatamam .gaza geldim resmen.çok teşekkürler .çok öptümmmmmmmmmmmmmm

Sitare dedi ki...

Ben seni niye bu kadar geç keşfettim tüh .öneri tam bize göre oğlum 10 yaşında kızım 1,5 .muhakkak payimiza epey ders düşer.
Ben yine uğrarım.
Sevgiler...

mahmur prenses dedi ki...

böyle güzel filmleri paylaşmak çok güzel ben beğendiğim bir filmi sevdikleriminde mutlaka izlemesini izlerim. en kısa zamanda izleyeceğim tesekkürler. bu arada blogun çok güzel dolu dolu. proje için çalışmanı bekliyorum :) zaman konusunu problem etme seni bekliyeceğiz . sevgilerimle