25 Ocak 2012 Çarşamba

Sevgi Perdesi Projesi

Sevgili Mahmur Prenses'in başlattığı Sevgi Projesi'ne canı gönülden katılmak istedim.

Bu tür birleşimlerin ve paylaşımların (nasıl bir tabir olduysa bu da ama evet aynen bunu demek istedim ;-) bizi bir arada tutan, toplumsal olarak birlikte hareket etmeye yönelten etkinlikler olduğunu düşündüğüm için elimden geldiğince taşın altına uzanmaktan çekinmiyorum.

Ne de olsa hele hele evlat yetiştiren biz ebeveynlerin görevleri her alanda çok fazlalaştı günümüzde.

Artık biliyoruz ki; çamaşırını yıkayıp ütülemek, yemeğini yapmak, temiz tutmak ve bir de okula göndermek yetmiyor; yarınlara düşlediğimiz dünya için.

Bu sebeplerden ötürü....Sevgili Mahmur Prenses'i gönülden kutluyorum. Ve eğer ses verir de siz de, içinizdeki sevgiyle perdeye katkıda bulunursanız çok mutlu olacağım. Detaylar burada.



Akşam bu işi hazırlarken bi de baktım kızlarım geldi ve pek heveslendiler. Allah'tan tahmin ederek fazla kumaş almıştım. Birer tane de onlar hazırladılar ama kendi bloklarına kendileri koyacaklarmış.
Zeynebin prensesi burda,
Elifin prensesi burda.
Ben bugün üçümüzünkini de PTT kargoya verdim, sevgiyle...

5 yorum:

Elifinelizi dedi ki...

ne ince bir düşünce detaylara bakayım hemen

HoBiHuZuR dedi ki...

çalışmanız çok hoş olmuş gerçekten..bende sevgi perdesi projesindeyim az kaldı göndermeme :) kızlarınızın yaptıklarına da baktım onları da tebrik ediyorum..ellerinize emeğinize sağlık..Sevgiler...

uzunincebiryol dedi ki...

Vay kızlar pek maharetli sizin parça da güzel olmuş ellerinize sağlık:)

bir kase lezzet dedi ki...

ellerinize sağlık canım
:))))

Yıldız dedi ki...

Ellerinize sağlık güzel bir etkinliğe benziyor detayları incelemeye gidiyorum.
Sevgiler.........