14 Kasım 2011 Pazartesi

ÖLÜMÜ ÖZLER GİBİ

Benim yolculuklarım zorunluluklarımdır.
Son günlerde bir emekli olasım var, sorma gitsin.
Çürümüş bir sistemin içinde onca pisliği görerek, burnumun dibinde algıladığım tiksinçlik yaratan kokusundan nefret ederek yaşamak ağır geliyor.
Ama ne çare, ekmek parası diyor, tüm bu saydığım sevdiklerim adına devam ediyorum hayata.
Şöyle böyle bir ucundan yaklaştım emeklilik dönemine ama yüreğimde başka bir özlem daha var ki, onu tüm bu saydıklarımdan daha fazla özlüyorum artık. ÖLÜMÜ.
Yukarıdaki satırlar Sevgili Dostumuz Ahmet'e ait. Bölümün başlığı, ÖLÜMÜ ÖZLER GİBİ.
Bizlere en büyük hatıra gibi bıraktığı Düşlerimde kayboldum ve pusulasızım kitabından.
Evet Ahmetcim. Tıpkı söylediğin gibi; yaşam gerçekten çok kısaymış. Daha çok faydalı işler yapabilirdin, daha çok fidan dikebilirdin, daha çok ağacımız olabilirdi. Bunlar senin isteklerindi, kaldığın yerden biz dostların senin anına sahip çıkacağız isteklerine.
"Ah benim Sevgili Ecem!" demelerini,
"Gel bir yetimhaneyi daha sevindirelim" demelerini,
"Ecem, Miroş çok kilo aldı ne yapayım?" diye sormalarını,
Konuştuklarımızı ve konuşmadıklarımızı,
Her zaman taze bir anı olarak saklayacağım.
Nasıl yaparım, nasıl ulaşırım bilmiyorum ama Miray'a kocaman sarılacağım sana söz veriyorum.
Nihayet en çok istediğin yerdesin.
Ruhun şad olsun.
Mekânın cennet olsun...
Güle güle dostum! Güle güle...

8 yorum:

Newbahar dedi ki...

Başın sağolsun dostum...

Mekanı cennet olsun.

yüreğimdeki yağmurlar dedi ki...

Başın/mız sağolsun:((((((

Ecehan dedi ki...

Sizler de sağ olun, sağolun...

lale dedi ki...

dostuna yattığı yerde huzurlar diliyorum. Işıklar içinde olsun.Sana ve tüm sevenlerine de sonsuz sabırlar diliyorum Ecehancım...

okuyan dedi ki...

Başınız sağ olsun. Nur içinde yatsın inşallah.

İkiz Annesi dedi ki...

Başınız sağolsun:(

tufan dedi ki...

Ölüm bir soluktur sırtımızda asılı duran,bazan uzaklaşır bizden,bazan biz belinden sarılır asılırız eteğinden..

Çok insan tanıyorum dostun gibi ölümü kelepçeleyen,böylesine nur içinde yat demek yeter mi bilmem ama bildiğim onların ışığının her daim yanında olduğudur..

Allahın rahmeti üzerine olsun..

Ecehan dedi ki...

Tufan,
Gazim...

Sen rahatsızlığında çok acı çekmiştim.
Ahmet haber bile veremedi, duyamadım, çünkü Ahmet iyiydi. Bu çirkeflik yıktı onu.
Buna katlanamıyorum.
Sana "lütfen kızma, sinirlenme, gerileme" demelerim, -kendim de aynı hiddette olmama rağmen- kaybedişler istemediğim için, daha fazlasını, bu şerefli yürekleri haketmiyor o şerefsizler, yaşadıklarımdan bunu öğrendim.
Bu yüzden, "biraz da güzel şeylere bak" demem, benzer şeyleri Ahmet'e de söylemiştim, o, "dayanamıyorum Ecem!"demişti., dayanamadı, harbiydi, mertti, şerefliydi ama bu şerefsizlere çoktu!
Uzatmayayım, varolun, varol...