24 Kasım 2011 Perşembe

Madem 24 Kasım

Ben daha minicikken;
Bana "önemli" olduğumu hissettiren,
Bulunduğum çevrede bir "fark" yaratacağımı öğreten.

Ben bir anneyken;
Önemli kavramları atlamamaya gayret eden, farkındalıklarına her gün hayran olduğum biçimde evlatlarıma bir bir veren,
Fedakârlık kavramını beynim/iz/e nakşeden tüm öğretmenlerimi/zi/n,

Öğretmenler Gününü'nü kutluyorum.
Hayatını kaybetmiş öğretmenlerimizin ruhlarına küçük birer hediye gönderiyorum, bugün de.

Ve tüm öğretmenlerimizin yanında,
Annem,
Babam,
Kızkardeşim...
Emekleriniz, yürekleriniz, elleriniz, gözleriniz dert görmesin.
Gurur duyuyorum sizlerle...

Ve hepinizin, yıllardır çektiğiniz sıkıntılara bakıp bugün de yine,
"Bu paraya bu işi yapmak için "insan olmak" lazım diyorum.
Hakkınızı helal edin bizlere...

6 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ben de mesleğini layıkıyla yapan tüm öğretmenlerin bu özel ve güzel gününü kutluyorum...

sevgiyle...

okuyan dedi ki...

Ne güzel dile getirmişsin.
Ortaokula giderken dersimize giren din öğretmenimi yılbaşı öncesi Kadıköy'de yere serdiği bir bez parçasının üzerinde çorap satarken görmüştüm. İçimde bir şeyler kopmuştu o an, içim acımıştı. Seneler geçti hala bu kutsal görevi yerine getiren öğretmenlerin hak ettikleri yaşamı sağlayacak bir maaşları olmadığını görüyorum.
Tüm değerli öğretmenlerimizin bu özel gününü kutlarım.
Sevgilerimle.

Ecehan dedi ki...

Yorumlarınızla "güne" kattığınız değer için teşekkür ederim.
Bir de ne var biliyor musun Okuyan, bu öğretmen milleti şikayet etmeyi de sevmez pek fazla. Haliyle hallenmeyi iyi bilirler, başkaları şikayet eder onlar etmez.
Umarım birgün, umarım o birgün çok da uzak olmasın; hakettikleri gibi yaşarlar.

orhankaradogan dedi ki...

"Yeryüzünde barışı sağlayacak sihirli değenek, analarla öğretmenlerin elindedir."diyor ünlü filozof.

"Toplumların uygarlık düzeyi, eğitime ve öğretmene verilen değerle ölçülür." diyor Başöğretmen.

Bu duygularla ben de, eğitime ve öğretmen değer veren, çocuklarının, evinin, ülkesinin "ANA"larının ellerinden saygıla öpüyorum.

Duyarlı ve duygu yüklü bu nazik yazınıza çok teşekkür ederim.

Ecehan dedi ki...

Sevgili Orhan Hocam,
Ne söylesek, ne yazsak, ne yapsak; kâfi mi? HAYIR.
Yüreklerinizin önünde ben saygıyla eğiliyorum.
Sağ olun, sağolun.

tufan dedi ki...

Tüm öğretmenlerimize vefakar ve cefakarca verdikleri eğitim savaşında başarılar diler, öğretmenler gününü kutlarım...

Saygılar sevgiler.