21 Kasım 2011 Pazartesi

Siz hala bulaşık süngeri mi kullanıyorsunuz?

Geçen kızlarımla, Home TV'de Mehmet Öz'ün sağlık programına takılı kaldık.
Konularını tıbbî terimler dışında hepimizin anlayabileceği türden anlatabilme yeteneğiyle(of ne uzun tanım oldu) bir sağlık programını şova çeviriyor, malumunuz.
Orada, bulaşık süngerinin evde bakteriyi en çok üreten şey olduğundan bahsediyordu, izlediğimiz programda.
Zeynep, Elif ablasının da yardımıyla, evimiz için bir bulaşık bezi örmeye yeltendi.
Kıyamam, kullanamam desem de, yarıya gelmişti bile.
Babaları da gitmiş yeşil sünger teli almış, kızlarına. Örgünün altına dikmemizi önererek.
Anneye sadece dikmek ve her eline aldığında gülümseyerek kullanmak kaldı.
Son üç gündür de, bu yazıyı burada yayınlamamı bekliyorlar ;-)



Onların; daha bu yaşlarda "evimiz için bir şeyler yapmak" duygularını gerçekten takdir ediyorum.
Derken, Zeynep hasta olduğu için okula gitmemek suretiyle dinlenirken, elleri üşümesin diye kendine kâğıttan neşeli bir eldiven yaptı. Herbirinin bir adı ve işlevi var(mış) ;-)


Teşekkürler kızlarım, sırtım yere gelmeyecek; biliyorum.
Öptüm sizi.

13 yorum:

muyurt dedi ki...

çok yaratıcı kızların var ayrıca hamarat :)) buarada Zeynep geçmiş olsun umarım iyileşmiştir.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

bakteri falan tamam da e ortada elemeği de var...hem de en güzelin ellerinden çıkmış...herşeyi ince ince düşünsek iyi olur da bu kez de hiçbir şeyin tadı kalmaz gibi:)
bence de sırtın yere gelmez artık...maaşAllah...

Ecehan dedi ki...

Darısı sana muyurtcum. Sağolasın, biraz daha iyi olduğunu söyledi -yorumun gelince-

Ecehan dedi ki...

"Teşekkürler Aynur Teyze. Eldivenlerimi beğenmedin mi?" diyor Zeynep ;-)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ah özür dilerim diğer konuya yoğunlaşınca onu atlamışım
beğenmez olur muyum...çok güzel olmuş
çok da eğlenceli görünüyorlar :)
ellerine sağlık

öperim prensesleri..sevgiyle...

Ecehan dedi ki...

Est.Aynur Teyze,
"Hıı tamam, sevindim beğenmene." dedi, "selamı var sana:-)

okuyan dedi ki...

Ellerine sağlık kızlarınızın. Çok cici olmuş. Ben de olsam kullanmaya kıyamazdım sanırım.
Eldivene gelince çok yaratıcı buldum. Tebrik ederim:)
Sevgilerimle.

Ecehan dedi ki...

Çok teşekkür ederiz, bir heves yorum yolu gözlüyor içimizdeki biri ;-)

okuyan dedi ki...

Haklı, ben de olsam anneme bu kadar güzel bir bulaşık bezi örsem ve böylesi neşeli bir eldiven fikrini hayata geçirsem yorumları okumak isterdim:)
İçten sevgilerimle.

Ecehan dedi ki...

Sevgili Okuyanım,
Aslında seni benden daha iyi takip eden Zeynep.
Yaptıkların, onun da yapmak istedikleri bunu biliyor musun? Ben "eh, pes yani!" desem de hamaratlığına, Zeynep her zaman çok beğeniyor. Hatta senin yüzünden(:-))ona bir sürü ip aldım.
Bu yüzden, yorumların bizim için çok değerli.
"Çok selamlarımız var sana" öyle dedi Zeynep.

okuyan dedi ki...

Çok mutlu oldum ve duygulandım. Sevgili Zeynep'e selamlarımı ve içten sevgilerimi gönderiyorum.

Newbahar dedi ki...

Anasının kızları işte :)

Babaannem rahmetli de eskimiş çoraplarından yapardı bu çoook gerekli bulaşık bezini. Sonra bizim ince çoraplarımıza dadandı, daha çok köpürüyormuş çiti'leyince:))

Geçmiş olsun prensesime

***Ceyircen*** dedi ki...

Çok güzel düşünce değil mi arkadaaşlar.Dışarıdan aldığının 3,5 kuruşluk şey değil bu kızının ördüğü el emeği bulaşık süngeri.İnsan kıyamaz vallahi...