30 Kasım 2011 Çarşamba

Tam ben'lik

İnsanoğlu, kendine örmüş örmüş örmüş, çocuğuna örmüş örmüş örmüş,
Yetmemiş,
Eş, dost, akraba, arkadaş daha ne dersen anacım hepsine örmüş örmüş örmüş.
İnsanoğlu derler buna, bu ördükleri yetmiş mi?
Yetmemiş. Aşmışlarmış çünkü kendilerini onlar.
Şişi, mili bırakmış, "gelin uleyn toplu iğneler!" demiş.
Sonra bakın neler olmuş;











Ah Ecehan AHHHHHHHHHH!
Daha sen adam olucan da Zeynebin tuniğini bitiricen he?
Bak aleme de utan kendinden!
Benim bakmaya bile devam etmeye gücüm kalmadı,
El insaf, el insaf!
Burda yapan var yapamayan var, ulu orta konur mu böyle resimler cart diye bu ortama?
Kınıyorum, hemi de şiddetle.

Kaynak burası anacım; http://loucaporlinhas.blogspot.com/search?updated-max=2007-06-25T08:25:00-03:00&max-results=8&reverse-paginate=true

3 yorum:

okuyan dedi ki...

Yok artık:) Örgüde son nokta:)
Sabır ve emek isteyen çok hoş çalışmalar.

YILDIZNAĞME dedi ki...

Bende baktım ,bu işi kafam almadı ben asla yapamam!!!!!!! ZATEN BOYUN KADAR şişle 2 dakikada sıkılıyorum hay-ret

Newbahar dedi ki...

yine ev hanımı moduna girmişsin bacım:)

Amaaannnn kim uğraşcek bunlarla:)