29 Kasım 2011 Salı

Bloglarımız çoğaldı

Kızlarım uzun zamandır benim bloglama işime ilgi duyuyordu.
Hem birçok konuda fikirleri vardı hem de yazım kabiliyetlerini artırmak istiyorlardı.
Derslerinden arta kalan zamanlarda, düşüncelerini paylaşacakları birer blog izni istediler benden.
Mantıklı geldi, merak duydum doğrusu neler yazacaklar diye.
Çünkü biz yetişkinler hayata hep benzer pencerelerden bakıyoruz ve küçüklerimizin ya da büyüklerimizin, bazen imkânsızlıktan bazen zamansızlıktan neler düşündüklerini atlıyoruz.
Uzun zaman düşündüm, ve sonunda,
"Tamam" dedim.
Blog isimleri dahil herşey kendilerine ait, onlardan bir parça.

Elifim, 12 yaşında, 7.sınıf öğrencisi.
Bu da onun bloğu.

http://yildiznagme.blogspot.com

Fotoğrafım


Zeynebim, 10 yaşında, 5.sınıf öğrencisi.
Onun bloğu da;

http://zeynograf.blogspot.com

Fotoğrafım
Eğer;
Hayata bir de bu yaşlardan bakanları izlemek isterseniz, kendileri çok sevinecekler(miş)

Anne, ya biz küçüğüz diye yazılarımızı okuyan olmazsa?
Anne, okuyanlar da bize fikirlerini aktaracaklar mı?
Anne, günde kaç kişi okur sence bizi?
Anne,....
Anne....
Güzel şey annelik. Yaradan'ın emanetine sahip olmak değerli.
Çok şükür.

10 yorum:

yaruze... dedi ki...

aaaa çok hoş,ne güzel zevkle takip edeceğim ben bu cici blogları.İsimleri de çok özgün ve yaratıcı olmuş.Bravo onlara...
Pabucun dama atıldı Ece,bilesin:)

Ecehan dedi ki...

Yaruzem,
Çok sevindik böyle düşünmene bilesin.
Pabucum hep damda kalsa da, sizler varsınız ya, o yeter bana.
sevgilerimizle

okuyan dedi ki...

Bloglarına koydukları isimleri çok beğendim. Büyük bir keyifle paylaşımlarını takip edeceğim. Kendi çok sevindim:)
Sevgilerimle.

Kara Kalem dedi ki...

Dayılarıda takip edecek tabiki yeğenlerini. ikisininde gözlerinden öpüyorum :)

Ecehan dedi ki...

Okuyanım,
Karakalemim,
Başımın etini didiklemeden yetişmeniz süper oldu :-)
İyi ki varsınız.
;-)

orhankaradogan dedi ki...

Hayırlı olsun, her ikisine de üstün başarılar diliyorum.

Ancak mesaj göndermede sorun yaşıyorum.

Fırsat buldukça takip edeceğim.

Her çocuk ayrı bir dünya, tertemiz, yalansız ve sevgi çiçekleriyle dolu.

Bizim de alınterimiz, el emeğimiz, göz nurumuz ve yaşamımızın gayesidir onlar.

Allah kötülerden ve kötülüklerden korusun cümlesini, tahtları ve bahtları açık olsun...

okuyan dedi ki...

Kendi adıma çok sevindim demek isterken adıma kelimesi bana oyun oynamış:)
Sevgilerimle.

Ecehan dedi ki...

Okuyanım, anladım ben zaten oni, merak etme.;-)
sevgilerimle..

Orhan Hocam,
Yarın sabah bu mesajınızı da ileteceğim onlara.
Öyle güzel cümleler kuruyorsunuz ki hakkımızda, hem ben hem kızlar heyecanla okuyoruz yazdıklarınızı, sağolun; sizin yüreğinizin berraklığı bizi öyle görmenizi sağlayan eminolun.
Sevgi ve saygılarımla,

Derya Kuzusu dedi ki...

Ne kadar güzel, söyleyin o tatlı kızlara ben okuyucuları oldum bile :)

Ecehan dedi ki...

Tamam, söylerim. Bu arada sizi "Çınar'ın, hergün bir battaniye bitiren çok hamarat ve hızlı annesi" olarak tanıyorlar. Sizi onlarla beraber takip ediyorduk.
sevgilerimle, tşk.