22 Kasım 2011 Salı

Biri bana futbolun bir spor olduğunu anlatabilir mi?

/_np/9290/15069290.jpg

Hangi sporda insanlara içki şişeleri eşlik eder?

/_np/9287/15069287.jpg

Ben bir tek "deve güreşinde" böyle bir tahrik görüyorum. Onda da develer birbirlerine yapıyor, seyirciye değil.



Binlerce örnek, şu mereti oturduğu yerde içmeyi hâlâ başaramayan insan evladı bir de maça götürüyor vesselam.



Spora bak, özel tim sahada!



Allah bilir ne küfürler vardı ki! Onları buraya koymayı kendime yakıştıramadım.

Şike desen alenen diz boyu!
Görüntüler malum!
Trilyonların döndüğü rant kapısı.
Horoz dövüştürenler ayaklanmazsa iyidir, ne farkımız var diye, bizimkini niye spordan saymıyorsunuz diye!

Ondan sonra da kalkarlar "bizim hanım evde maç seyrettirmiyooo", falan filan...
Usame'ye terörist mi yetiştiriyorum ki evde maç seyrettireyim Allah aşkına?
Bitti.

5 yorum:

esen dedi ki...

Çok haklısınız ne seyretmeyi seven ne de delicesine bir tutkuyla izleyip oynayanları anlayamıyorum ben de.

okuyan dedi ki...

Futbolu futbolun taa içindeki adamlar bile spor olarak görmüyor ki. Ne hakemi ne futbolcusu ne de yöneticileri spor ahlakına uygun davranmıyorlar ki. (istisnalar hariç). Futbol programlarında bile hır gür gırla:)
Allah'tan eşim futbol sevmiyor da evde öyle bir sıkıntı yaşamıyorum.

Funda dedi ki...

sporda şiddet yasası çıkmasına rağmen hala ciddi cezalar gelmezse bu ve bunun gibi diğer branşlar da güme gidiyor malesef :(

MAVİANNE dedi ki...

"erkekleri ne zaman anlayabildi ki kadınlar" dediklerini duyuyorum erkeklerin
"biz de dizi izlemiyoruz bir zevkimiz maç izlemek"
valla her düşünceyi saygı ile karşılıyorum ben
evde maç izlenir ben diğer odada kendi alemimde ya tv ya kitap
herkes özgür bizde :))))
sevgiler

***CEZEYCEN*** dedi ki...

Deiğin örnekler bir hayvan sürüsünü andırıyor.:)