15 Kasım 2011 Salı

Demet

O benim teyzemin kızı.
Teyzem, ana yarım.
İçim nasıl her "teyzem" dediğimde kaynıyorsa, Demet için de öyle.
Ve bugün onun doğum günü(olacak birkaç saat sonra)
Harika iki evlada ve harika bir eşe sahip aynı zamanda. Öyle hakediyor ki!
Zor zamanlarımın, eğlenceli zamanlarımın, herşeyin ilk ortağı.
Cebimizdeki son delikli kuruşları birleştirip hamam keyfi yaptığım, tüm çılgınlıklarımı korkmadan paylaştığım!
Gülmekten aynı klozete kustuğum!
Hastalandığında benim de ölmek istediğim!
Yanında uyurken tost yediğim!
Mutlu yıllar sana! Sevdiklerine!
Ve ilerideki -senli- yıllara...

11 yorum:

demet dedi ki...

Ne guzelmis bu blok isi. Aldigim en guzel hediye..gercekten.yok' u paylastigim sevdigim. Var ' i paylastigim arkadasim. Huznu paylastigim ailem. Sirri paylastigim dostum. Seni seviyorum. Seni seveni seviyorum.senin sevdigini seviyorum...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

sevdikleriyle birlikte geçireceği uzun, huzurlu, sağlıklı, mutlu, güzel ve neşeli günleri olsun inşaAllah

sevgiyle...

Ecehan dedi ki...

Demet,
di'li ya da miş'li. geçmiş, şimdiki, gelecek, geniş zamanlardaki her halini seviyorum.

Ecehan dedi ki...

Aynur,
Sen ince bir dostsun, her an, her daim yanımda olan, mululuğumu da hüznümü de paylaşan! Yaşa, varol! Dostumsun...

laleninbahcesi dedi ki...

Demet'e nice sağlıklı mutlu yıllar... Çok keyifli olsun yeni yaşı...
Ecehancım, şimdi mail atacağım sana

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

dost olarak kabul etmen beni gerçekten çok mutlu etti Ecehancım...duyguların, hissedilenlerin herzaman karşılıklı olduğunu düşünürüm
bir kez daha anlıyorum ki bu düşünce kesinlikle doğru

çok teşekkür ediyor, sevgiyle kucaklıyorum seni

Ecehan dedi ki...

Lalem,
Sağol, varol...

demet dedi ki...

Cookk incesiniz tatlisiniz.bu blog isini ogrenmeliyim hemen..bosuna yazmamisim sevdiklerini de seviyorum diye =)

okuyan dedi ki...

Hepimizin kullandığı ortak kelimeleri böylesi güzel ve ustaca kullanarak duyguları ifade edebilmek de ayrı bir beceri. Şiir veya öykü tarzında yazdıklarınız varsa okumayı çok isterdim.
Sevgili Demet Hanım'a da nice mutlu günler ve umut dolu yarınlar diliyorum.
Sevgilerimle.

orhankaradogan dedi ki...

ECE ve de YÜCE İNSAN;

Tüm acılarınızı ve sevinçlerinizi yürekten paylaşıyorum.

Demet'inize, ben de, uzun sağlıklı ömür, huzur, mutluluk ve sonsuz sevgi diliyorum.

Geleceğimiz umudumuz, tüm dünyamız, herşeyimiz olan çocuklarımıza da tekrar yüksek başarılar diliyorum.

Hep burada ve hep birlikteyiz her zaman, ama ne oldu bilmem, blograrımıza epey süre ulaşamadık.

Şükür şimdi tüm can dostlarıma kavuştum, geçen sürede hepinizi, hep özlemle saygıyla andım durdum.

Gönül sofralarımızda ne varsa hep birlikte yemeye, lokmalarımızı bölüşmeye, şükür etmeye, sabır etmeye, dua etmeye, çok çalışmaya çabalamaya, alınteri, el emeği, göz nuru dökmeye, el ele, gönül gönüle vermeye, sevgiyle mutlu bir geleceğe inşallah...

tufan dedi ki...

Canlar canımız,dostlar dostumuzdur, değer verdiğimiz her insanın mutluluğu bizleri de mutlu eder..

Mutlu yıllar Demet kardeşim, sağlıkla, huzurla nice yıllara..

Selamlar sevgiler..