13 Kasım 2011 Pazar

Bir haftasonu da böyle geçti

Bir hafta sonu tatili akşamını içli köfte yaparak geçirdim.
Canı çeken olmaz inşallah, bu yüzden buraya yaptığım şeylerin resmini koymayı pek sevmiyorum ama burada bir bilgi vermek amacı var.
Elde içli köfte yapmak şu zamanda maharet isteyen bir iş.
Rahmetli anneannem ışık hızında yapardı ama nerde bende o maharet.
Ama ben de işin yolunu buldum.
Bu makinenin içli köfte oyma ucu var.
Size düşen altını kapatıp, kıymasını koyup, üstünü kapatmak.
Fazlaca bir maharet değil yani elde açmak gibi. Ve çok pratik.
Makine çok güçlü.
Eti artık parça halde istediğim yerden alıyor, tüm kıyma işimi bu makinede hallediyorum.
Muadil pek çok ürün olmasına rağmen en güçlüsü olarak annemin karar kıldığı bu makine ile hayatım kolaylaştı. İlgilenenler bilsin istedim.
Hemen hemen hiç böyle bir yazı girmemiştim bu bloğa, bir garip geldi ama valla denenmiş ürünlerin tavsiye edilmesi benim pek bir hoşuma gittiği için...
(Kutunun üzerindekiler de bu çalışkan kardeşinizin çizdiği ve kırdığı zeytinler ;-)
Şimdi;
Kitabımı elime alıp bir kahve içmeye gidiyorum.
Allah yarına çıkmayı nasip ederse;
Görüşürüz.
Sevgiyle kalın.

2 yorum:

yaruze... dedi ki...

Biri içli köfte mi dedi?
:))
O tabağı bu tarafa doğru atsan hıı?

okuyan dedi ki...

İçli köfteyi çok severim ama yapmayı hiç denemedim. Güzel bir makine yapmışlar, tavsiye için teşekkürler. En azından içli köfte yapan tanıdıklarıma tavsiye ederim bende:)
Ellerinize sağlık, ayrıca afiyet olsun:)
Keyifli okumalar.
Sevgilerimle.