3 Şubat 2012 Cuma

SEN OLMASAN!

Üstüne yorum yapmak haddimize mi? Haşa.

"SEN OLMASAN ALEMLERİ YARATMAZDIM" demiş Yaradan.


Mevlid Kandili kutlu olsun.

Biliyorum.
Eskiden benim de takıldığım bir konu idi, kandil kutlamacası.
Asırlar boyu kutlanmamış zaten İslam dünyasında. Bizim dışımızda kutlayan islam ülkesi de yokmuş dediklerine göre.
Sultan II.Selim emreylemiş, camilerde kandiller yaktırmış bu tür günlerde oradan almış adını da zaten kandiller.

Şimdi sadece, Yaradan'ı anmaya bir vesile gözüyle görüyor ve seviyorum kandilleri.
İlle de vesileye mi ihtiyacın var derseniz, aslında olmamalı, her nefeste hissetmeliyiz, yağmur yağdığında, güneş açtığında, bir çiçeğe baktığında, bir ölü selası duyduğunda, evet diyorum ya herşey vesile aslında.
Amma velakin ben yeterli değilim, ben de her insan gibi ne kadar kopmaya uğraşsam da nefsimden, hayat gailesinden kendimi tam olarak arıtamadığımdan mıdır nedir, böyle günleri vesile kabul ediyorum artık.
Büyüdüm mü, her büyüdüğüm de biraz daha mı küçüldüm yoksa? Düşünüyorum bunu.
Sağlıcakla kalın.

14 yorum:

Cihan dedi ki...

sizzlerede hayirli kandiller
paylasiminiz cok guzel...

Derya Kuzusu dedi ki...

Kandiliniz mübarek olsun..

Nani'nin Günlüğü dedi ki...

hepimizin kutlu olsun canım:)Rabbim dualarımızı kabul ettsin:)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

kandilin mübarek olsun Ecehancım
dua ile...

bahar006 dedi ki...

Hayırlı kandiller:)

Noblesse dedi ki...

hayırlı kandiller, sevgiler

anne eli gibi dedi ki...

sizede hayırlı kandiller
,dua ile..

orhankaradogan dedi ki...

Gül Dalında Güzel,
Dikense Gülle Güzel,
Toprak Yeşille,
Gök Maviyle Güzel,
Gözler Manayla, Eller Duayla Güzel,
Mevlit Kandiliniz Mübarek Olsun.
Evinize Huzur, Bereket ve Neşe Dolsun.
Selam, Sevgi ve Saygılarımla….

annemahsustan dedi ki...

Canım nice kandillere hep beraber inşallah. Hepimize mübarek olsun.

"Sultan II.Selim emreylemiş, camilerde kandiller yaktırmış bu tür günlerde oradan almış adını da zaten kandiller." bundan da yenı haberım oldu...

biricitconsungunlugu dedi ki...

hayırlı kandıller dılerım evet sanırım büyüyo ınsan..sevgıler :)

tufan dedi ki...

Mevlüt kandiliniz kutlu olsun Ecehan..

Selamlar sevgiler..

CREATIVE MIND dedi ki...

Marhaba..Mubarek..
Its a great day! SallAllah Hu Alehey Wassalam

İkiz Annesi dedi ki...

Senin de kandilin mübarek olsun canım...

Syhn dedi ki...

tabii vesileye ihtiyaç yok, her yerde büyüklüğünden eserler görebilmek mümkün ama bize sunulan bu kutlu günleri iyi değerlendirip açığı kapatmaya çalışmaktan vazgeçmemeliyiz ;)
geçmiş kandilin mübarek olsun ;)