21 Şubat 2012 Salı

Bir yaşıma daha girme ihtimalim üzerine

Doğum günüm felan değil.
Hafta sonu her fırsatta ördüm.
Adına battaniye diyemediğim, nereye kadarsa diye devam ettiğim,


seve seve ördüğüm "ben beğendim yaptım" modeli işimi, taa bu hallere getirmiş iken,


Az önce, biten krem rengi ipimin, yüncümde de bittiğini öğrenip dumur olmuş durumdayım.
Mesai saati bitimi, diğer yüncümü de talan edip, yine de bulamazsam ne yapacağımı merak eder haldeyim.
Ne zaman birşeylere bu kadar keyifle sarılsam bir şekilde onu elimden alan talihe mi desem, aptallığıma mı desem kötü kötü laflar söylerken, bir yandan da "Allah başka dert vermesin!" cümlesini mecburen kurmaktan dolayı da, kendimi köpkötü hissetmekteyim.
"Sipariş ver gelsin" diyorum adama "Ecehancım cemre düştü bu saatten sonra kimse yün örmez, seneye artık" diyor adam.
Bir cemreye bu kadan üzülceğimi tahmin bile edemezdim.
Dolayısıyla bir yaşıma daha girme ihtimalimin çok yüksek olduğu bir günü geçirmekteyim.

7 yorum:

Derya Kuzusu dedi ki...

Ne marka kaç numara, siz böyle istekli örerken araya ip sıkıntısı girmemeli, ben göndereyim size olur mu? devam edin, çok güzel olmuş bu arada :) ben söz verdiğim günü bir gün geçirdim büyük ihtimal yarın elinize ulaşacak çok özür diliyorum, hep gün verme desem de yine şu gün diye yazdım bakın mahçup oldum :(

Ecehan dedi ki...

Sevgili Deryacım,
Aradığım diğer yüncüde de bulamadım lakin, çok benzer olduğunu düşündüğüm başka marka bir ip aldım, örüp deneyeceğim.
Teklifin için çok teşekkür ederim, sıkıntı devam ederse haber veririm canım, sağolasın.
Mahçupluk bi tarafa, sen bilsen bizi günlerce günlerce nasıl mutlu ettin! Ne demek, ltf.üzülme. Sen bizim birtanemiz, Çınarımızın köküsün.
sevgilerimle

yaruze... dedi ki...

çok güzel görünüyor Ecehancım ellerinize sağlık...

laleninbahcesi dedi ki...

ah buradan bakalım diyecektim ama teklif eden olmuş bile))
bu yüzeden seviyorum bu blogu...saadet zinciri diyorum:))

Öpüyorum çook

Nazan dedi ki...

Tam benim aklımdan geçerken Derya yazmış.Aldığınız ip olmazsa bende buralardan bakarım.Bu kadar güzel battaniyeyi bozmamak lazım.Bence biraz büyükçe yapın, harika duruyor..

okuyan dedi ki...

Çok güzel ilerliyor, ellerine sağlık.
Ben yazın bile çok canım çektiğinde örüyorum:)
Sevgilerimle.

Ecehan dedi ki...

Gerçekten, yürekten hepinize teşekkür ederim. Öyle duygulandım ki, hani bir ipin, insanı dostluk, yardımlaşma vs. duygulara yelken açma ihtimalini de düşünemezdim. Hakikaten yeni bir yaşa girme ihtimalim gerçeğe dönüştü. İyi ki varsınız, var olmanız bile beni çok sevindiriyor. Lale Ablamın dediği gibi harika bir zincir bu ;-)
Sağolun.