9 Şubat 2012 Perşembe

Boncuk İşi Tablo Serüveni 2

İlk işi hem ben, hem de görenler çok beğenince devam edeyim dedim;



Duvarımda şöyle oldular;




Kaligrafi ve hat kursumun değişik meyvelerini topluyor olmaktan mutluyum.




Çerçeve yapılması için götürdüğüm Baumax'ta, görenler çok beğenmiş ve sipariş vermek için ısrarla telefon numaramı istemişler. Ay bir sevindirik oldum, bir sevindirik oldum eh yani. Ama ben, ama ben hem ne fiyat diyeceğimi bilemedim, hem de zaman bulur muyum onu bilemedim ;-) Öneriniz varsa yazar mısınız? 


Bundan sonraki işim bunun da altına bir Mevlana figürü işlemek olacak.
Bakıp bakıp, kendimden geçeceğim.
Bu arada, asıl ilham kaynağım Creative Mind, sayfasında benden izin alarak ilk işimi yayınlamış. Ona da çok sevindim. Ve teşekkür ederim yeniden ;-) Onun da çok yaratıcı işleri var, ziyaret etmenizi öneririm.

13 yorum:

Cihan dedi ki...

ellerine saglik
ecehancimmmmmmmmm

annemahsustan dedi ki...

Nam salmışsın dörtbir yana: )

Ellerine sağlık, ben de çok beğenmiştim.

okuyan dedi ki...

Sabır ve emek isteyen harika bir çalışma olmuş. Ellerine sağlık.

Elifinelizi dedi ki...

çok hoş olmuşlar biliyormusun bende çok istemiştim hat öğrenmek .
belki bir gün kısmet olur

fiamma dedi ki...

çok güzel olmuş ecehancığım bence devam ettt. güzel şeyler çıkacak daha da özellikle mevlanayı merak ediyorum.

mahmur prenses dedi ki...

ececim (böyle diyebilirim dimi ) çok güzel olmuş ben hat yazılara bayılıyorum. boncukla islemek hiç aklıma gelmemişti. mevlanayı çok seven biri olarak diğer çalışmanı merakla bekliyorum

yaruze... dedi ki...

Çok güzel olmuş her biri.Ellerine sağlık...

Ecehan dedi ki...

&Cihancım, teşekkürler.
&annemahsustan, pek bi ünlüydüm zaten ;-)
&okuyan, sağol canımcım.
&Elif, ben internet üzerinden çalışmaya başlamıştım, deneyebilirsin sen de.
&Fiamma, tamamlayınca paylaşacağım, sağol.
&Mahmurum, tabi ki diyebilirsin, sevinirim hatta. Ben de Mevlana figürünü haftasonu tamamlamayı planlıyorum.
&Yaruzem,
Sen de sağol arkadaşım benim.

jale dedi ki...

eline emeğine sağlık çok güzeller

Nedret dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar gerçekten. Daha yakından çekilmiş resim koysaydınız çok sevinirdim:)) Elinize sağlık.

uzunincebiryol dedi ki...

Eline sağlık canım, çok güzel olmuş:)

aylin toygun dedi ki...

bayıldım..mende isterem mende:)))

CREATIVE MIND dedi ki...

My dear you are doing so nice MashaAllah! I really like your calligraphy! I will feature this post too :)
Thanks for enjoying my blog & for the inspiration, You are always welcome my dear!