22 Şubat 2012 Çarşamba

Kızımın merak ettikleri

Zeynograf (yani benim minnak kızım) mim ne anne, mim ne anne derken dün akşam anlattım.
Sonuç, mimlendim ;-)

E mutlaka cevaplamam gerekir tabi ;-)
Yoksa, yoksa, yoksa akşam ben bilirim neler olacağını ;-)


1.En sevdiğiniz renk ne ve niçin?
   Turkuaz. Çünkü beni huzura sevkediyor, içimi açıyor.

 

2.Kimsenin bilmediği özellikleriniz nelerdir? 
   Çok şeffafım aslında. Bilinmeyen ne tarafım olabilir, hiç düşünmemiştim. Ama; iş ortamındaki arkadaşlarımın aslında çok duygusal olduğumu bildiklerini zannetmiyorum.  


3.En sevdiğim ve sevmediğim özelliklerim neler?
   Bir önceki mimde yazmıştım şekercim.


4.En korktuğun şey nedir?
   Yalan. Onunla asla başedemem, etmek de istemem.


5.En sevdiğim tatlı ne?
   Şambali.


6.En sevdiğin hayvan ne?
   At, köpek.


7.Yaptığım en çılgınca şey ne?
   Hiç çılgınlık yapmadığım üzerine konuşunca Zeynebin teklifini geri çevirmeyip, sinemaya gittim ;-) Gidilmemesi gereken bir zamandı ;-))


8.Issız bir adaya düşsem yanıma alacağım 3 şey ne olabilirdi?
  Allah düşürmesin. Teferruatı boşverelim, eksik hacet dilemeyelim. Sevmem ben ıssız, mıssız ;-))


9.En sevdiğin ünlü, koku ve şeker nedir?
   En sevdiğim ünlü Türkan Şoray olabilir, gözlerimi benzetirlerdi sölemesi ayıp ;-)
   Koku, beyaz sabun kokusu.
   Kestane şekeri.


10.Çocukken üzüldüğün en saçma şey nedir?
     Allahın cehennemi niye yarattığına çok üzüldüğümü hiç unutamam.

 

4 yorum:

Elifinelizi dedi ki...

Canım benim içten ve samimice ECece cevaplar .
Yalan dedin durdum
duygusallık dedin
birşeyler buldum kendimce
diğer cevaplarında da gülümseme konuverdi yüzümün ortasına :)

Ecehan dedi ki...

Birbirimiz gibi olduğumuza inanıyorum çoğu zaman.
Gözlerine bakmamış da olsam; hissediyorum. Ondandır galiba;-)

ZEYNOGRAF dedi ki...

Cevapladığına sevindim annem.Teşekkürler;)

mahmur prenses dedi ki...

çok güzeldi seni senden dinlemek :)