22 Şubat 2012 Çarşamba

Dayan Gamze!

Gamze'nin anne ve baba tarafından akrabalarından uygun ilik çıkmamış.
Gönüllü sayısında da istenen rakama ulaşılamamış. 
Çok üzüldüm doğrusu.
Kan vermek için hastaneye gittiğimde, "1 gün içerisinde ulaştırabilir miyiz?" korkusu vardı. Hastaneden yardım istedim ama sanırım organize olamadılar. Yine de kendi kendimize deneyelim dedik ve üç arkadaş kan vermek için gittik.
Bazı sorunlar nedeniyle benden kan alamadılar. Kanın içindeki bilmem ne seviyesi istenen oranda değil gibi bir sonuç algıladım, ilaç verdiler 10 Mart'ta tekrar kontrol olup kan vermeyi deneyeceğim. 
Belki benim durumumda bir sürü insan vardır, dayan Gamze!

Hangimiz Gamze'nin yerinde olmak isterdik?
Kim başına benzer bir hal gelmeyeceğinin garantisini yaşıyor ki?

Ayaklarım sadece bu sebeple götürmüştü beni.
Biliyorum, sizler de duyarsız kalmayacaksınız. Şayet bir sağlık engeliniz yoksa. Buna yürekten inanıyorum. Keşke daha çok gücünü kullanabilsek medyanın. Ne bileyim canlı programlara bağlanmayı denesek ve hepimiz bundan bahsetsek, daha çok duyursak! Neler yapabiliriz boş durmanın ve dua etmenin ötesinde? Çalıştırsak saksılarımızı da geç kalmasak. Herkes birşey önerse, eminim harika şeyler çıkar buradan.
Vesaire, vesaire yapılabilir benim de aklıma gelmeyen.. Gönlüm coştu, içim buruk, yüreğim umutlu.
Dayan Gamze!




4 yorum:

Cihan dedi ki...

sevgili ecehan
inanilmaz uzuldum.......
ama insallah her sey daha duuzgun gider,
ben buna inanmak istiyorum
sevgilerimi yolluyorum

orhankaradogan dedi ki...

Üzüntüden başka elden birşey gelmemesi ne kötü.
Yaralı vatandaşını uçak gönderip, alıp tedavi için ülkesine götüren devletleri görünce, ne diyeceğimi bilemiyorum.
Bu durumda olan vatandaşlarımıza yüreğim sızlıyor, ciğerim yanıyor.

Banuca dedi ki...

Hergün bir müjde umuduyla bakıyorum mail kutuma düşen haberlere, içimde hep olacak umudu.... Gamze ve Gamze gibi bekleyenler, o minik çocuklar... Niye sağlıkta böylesine geriyiz anlamakta zorlanıyorum :(

mahmur prenses dedi ki...

benden de kan almıyorlar ecehan demir seviyem çok düşük. Dua etmekten başka birşey gelmiyor elimden. Allah onu o güzel oğluna bağışlasın. Oğlum da dua ediyor. Blogda ben okurken gördü durumu anlatmak zorunda kaldım sımsıkı sarıldık birbirimize. Çok zor her nerde var ise Allah şifa versin. Aranan kan bulunsun.