19 Şubat 2012 Pazar

Mim cevaplamaca

Sevgili Biricit beni mimlemiş.

E hadi başlayalım,

1. Ölmeden görmeyi istediğin bir ülke var mı? Neden orası?
Mısır piramitlerine çocukluğumdan beri bir esrarlı bir özlem duyarım. Belki birgün... İlgimi çekme sebebi ise, mühendislik tasarımındaki şimdi bile imkansız dediğimiz harikuladelik.

Giza - Mısır Piramitleri 

2. Kış mı? Yaz mı?
Bahar.

 

3. Hiç saçının tamamını boyattın mı? Pişman mısın?
Boyattım. Beğendiklerim de oldu beğenmediklerimde; lakin ASLA PİŞMAN OLMADIM.

 

4. Blog'umda en çok ne tarz konular görmek isterdin?
Samimice kaleme alınmış herşey fazlasıyla kıymetli benim için.



5. Yaptığın en çılgınca şey neydi?
Kahretsin ki, ben hep kontrollü idim. Adına çılgınlık diyebileceğim hiç bir şey yapmadım galiba. Tühhh bak üzüldüm şimdi ;-((

6. En sevdiğin tatlı nedir?
Şambali.


7. Hiç bıkmadan kullanabileceğin oje rengi?
Rakı beyazı, renksiz cila.


8. Hayvanları sever misin? Evde beslemeyi istedin mi hiç?
Çok severim ve beslediğim bir köpeğim var. Ayrıca işim gereği de 500 köpeğin yaşadığı bir bakımevini yönetiyorum. Bu konuda ilave etmek isterim ki; hayvan beslemek ciddi bir sorumluluktur. Geçici bir heves ise kesinlikle kapılmamak gerekir.

9. Düzenli olarak takip ettiğin bir dergi var mı? Varsa hangisi?
National Geografic idi ama bir süre önce kızdım ve bıraktım.


10. Sence Türkiye'de en yaşanılası şehir neresi? Neden?
Ayırdedemem. Çünkü her yerin kendine has bir dokusu var. Düşünüyorum da, ben bu ülkenin her yerinde yaşarım huzur olsun yeter.

11. İnsanların sende gördüğü, dile getirdiği en iyi ve en kötü özelliğin nedir?
Çalışkanımdır. (Eğer bu iyi bişeyse ;-)))
Kötü niyet algıladığım anda pire için yorgan yakarım ve bunu biraz da gürültülü yaparım galiba. (Eğer bu kötü bişeyse ;-(((   )

14 yorum:

Missbone dedi ki...

Tabii ki bahar.:) Koyduğun resim bile bunun ispaatı.:)

Ecehan dedi ki...

Missbonecummm
Doğanın en aşık olduğum tarafı o resim. ;-)

şirin dedi ki...

neden kızdınız n.c. dergisine merak ettim

biricitconsungunlugu dedi ki...

tesekkur ederım Ecehan mimi cevapladığın ıcın pişman olmayla ılgılı Mevlananın sozlerı harıkaymıs

Ecehan dedi ki...

Sevgili Şirin,
Bir bilim dergisinin sadece bilimle ilgili mesaj beklerim.
National uzun zamandır, evrimle ilgili -siyasi olduğunu düşündüğüm- tarz konuları tek geçmekte. Soğudum. Soğudum, çünkü bilimi bıraktı siyasete geçti.
selamlar

Ecehan dedi ki...

&Biricit,
sana teşekkür etmeliyim. ;-)

Nedret dedi ki...

Ay ben merak ederim:))) Ucundan eccük ipucu verseydin:)))

okuyan dedi ki...

Tanıdıkça daha da seviyorum seni:) Köpeğinin fotoğraflarını paylaşsan keşke:)

annemahsustan dedi ki...

Pire için yorgan yakanım: )

Geçen haftalarda eşim Mısır'a gitmişti. Ben piramitlerin içine geziliyor sanıyordum, meğersem sadece dışından bakılabiliyormuş. Bunu duyunca nedense hayal kırıklığına uğradım, ben gittiğimde içine girip, yukaır bakacak ve çook şaşıracaktım. Hep öyle hayal etmiştim: ) İnşallah kısmet olur da gidersin-gideriz: )

Ecehan dedi ki...

Okuyanım, ben de seni. İlk fırsatta Koçum'un resimleri burada olacak.

Ecehan dedi ki...

Ayşegülllllll, ya ben onun içine giricektim amaaaaaaa, gerçekten mi girilmiyormuş? E hani belgesel kanallarında filan hep içerde geziyolar fıldır fıldır...Tüh bak şimdi, o zaman Rio'ya gidicem gene desene ;-)))
Bak, biz birleşip gideriz, başedemez açarlar belkim hı?

yaruze... dedi ki...

ehh biraz daha tanımış olduk seni.İyi de oldu :)
Öperim Ececim...

annemahsustan dedi ki...

Gerçekten içeri girilmiyormuş, bence onlar tv kameralarını görünce reklam için açıyorlardır, olmadı bizde alır birer kamera çalarız kapılarını: )

Bu arada belki sayende kedi-köpek-civciv, kuş korkumu/irkilmemi yenerim: )

okuyan dedi ki...

Gönülden teşekkürler ve sevgiler:)