12 Şubat 2012 Pazar

Gamze&Atakan


Gamze İçin 1 Tüp Kan

İzmir’de bir bankacı imiş, 28 yaşındaki Gamze Akbaş.
Lösemiye yakalanmış ve acil ilik nakli olması gerekiyor. 
3 yaşındaki oğlu Atakan için.
Gamze için gerekli tüm işlemlerin ayrıntılı açıklamalarını Gamze için açılan blogda bulabilirsiniz. 
Ben yarın Bodrum'daki hastaneye gidip buradan kan gönderirsem, sağlıklı şartlarda İzmir'e ulaşabilme yollarını araştıracağım. Aynı şehirde yaşamasakta hepimizin yapacağı bir şeyler mutlaka vardır ve el birliği ile yapacağız.
Atakan, artık hepimizin çocuğu.
Sadece küçük bir çaba, iki tüp kan Atakan'ı Gamze'yi ve eşini ilk resimdeki günlere götürebilir.
DENEMELİYİZ.

9 yorum:

Kara Kalem dedi ki...

Atla git İzmire Ece beni dinle arkadaşım. Hiç birimizin teminatı yok sen daha iyi bilirsin.

uzunincebiryol dedi ki...

Ecehan, Allah razı olsun senden, sağol.

annemahsustan dedi ki...

Aman yaa, içim gitti, kahroldum. Allahın vardır bir bildiği diyorum hep ama çok üzücü. Allah şifa versin demekten başka birşey gelmiyor elimden. Evladına bağışlasın rabbim.

ehlikeyf dedi ki...

Ececim, haklısın. Umarım biran önce kan bulunur da iyileşir Gamzecik...

orhankaradogan dedi ki...

Acı ve üzüntü verici bir durum Allah Yardımcıları olsun ve Acil şifalar versin diye dua ediyorum. İzmir'deki eş dost ve arkadaşlara haber vermeyi yapabildim ancak.
Rabbim bu güzel yavruya bağışlasın inşallah.

Tablo serüveni için; çıraklık ve kalfalık dönemi çoktan bitmiş, ustalık dönemi başarıyla ilerliyor. Yürekten kutluyorum...

Cihan dedi ki...

icimizi titreti.......
allah yardim etsin,bir anevvel sifa bulur insallah
basimizdan gectigi icin .........
ikikat fazla etkileniyorum
sevgiler

Ecehan dedi ki...

Gamze,
aldın değil mi?

hulya dedi ki...

ECE HANIM BODRUM DAKI HASTANELERI ARASTIRMA FIRSATINIZ OLDUMU ??? VARMI BURDAKI HASTANEDEN KAN VEREREK GAMZE HANIMA YADA BU ILLETLE UGRASAN HERHANGI BIRINE YARDIMCI OLMA SANSIMIZ ???

Ecehan dedi ki...

Haber vereceklerini söylediler, ortak bir çalışma için, heber bekliyorum Hülya Hanım.
Umarım bir tüp kanla başarabileceğimiz çok şeyler olacak, umarım.