18 Ekim 2012 Perşembe

Telaş

Bir pasta resmi görüyorum en şahanesinden aynısı yaparım, zannediyorum.
Bir etek görüyorum, çok cici; dikerim zannediyorum.
D&R'daki tüm kitapları aynı anda alasım, okuyasım var mesela.
Örgü, dantel, ahşap boyama, duvar boyama, etamin, kaligrafi, resim.....sanki hepsini yapabileceğimi zannediyorum.
Gitar da çalasım var, keman da. İkisi de var evde beni bekliyor. Bir günü. İlhamlı bir günü ;-)
Şiir de yazasım. Ve bir de kitap ayrıca.
Anlayacağın ne görsem;  yapmaya çalışıyorum.
Bitmek bilmeyen bir yetişememe duygusu kaynaklı galiba bu, açlık gibi, susuzluk gibi, hep meşgul olmak ister gibi ve de telaşlı telaşlı...
Bundan da istiyorum, (Kaynak)
Bundan da, (Kaynak)



Bundan da, (Kaynak)


Bundan da,(kaynak)


Tabi şu punch işi masa örtüsü biter bitmez Cath Kidston başlayacağım evelallah, inşallah.
Bu arada okumayı düşündüğüm onlarca kitap sırada bekliyor, geçen hafta uğradığım kütüphanemizdeki görevli arkadaş da beni bekleyen bir sürü kitap olduğunu, rafları yeniden düzenleyeceklerini müjdeledi.
Vesaire, vesaire, vesaire...
"Üstteki resimler netten alınma ama valla kaynağını unuttum. Görenler kaynak belirtemediğim için affederler inşallah." demiştim ki, Sevgili Atalet'in yol göstermesi ile kaynakları da buldum ekledim şimdi. Ben meğer gugıl amcada resim arama şeysini bilmiyormuşum.

12 yorum:

bilge ve annesi dedi ki...

Çok tanıdık geliyorsun arkadaşım, bir tek müziğe yeteneğim yok gerçeğini kabul edip kara kalem ve yağlı boya savaşlarımı ekleyebilirim. En son kütüphane ziyaretime kitap teslim etmek amaçlı gitmiştim güya evdekiler bitince yeni kitap ödünç alacaktım bir baktım üç kitapla çıkmışım:))) Allah ıslah etsin bizi yok ya etmesin etmesin:)))

Ecehan dedi ki...

;-) Yalnızlığı da hiç sevmem zaten ;-)
Lale Abla, n'apmalı etmeli kütüphaneyle bağını koparmamalı diyor ve de çok doğru söylüyor diye başladı benim bu macera, hani dedim belki çoluk çocuğa da örnek olurum felan ;-)
Bu istekler olmasa ölürüm gibime geliyor bir yandan da bunlar yüzünden ecelimi bekleyemeyeceğim gibi ;-)
Neyse işte, müzik kabiliyetim olduğundan istiyor değilim ki ben de, canım istiyor, ellerim "yoooo, nayır, nolamazzz" dese de.

annemahsustan dedi ki...

Ecemmm bir ben gördüm yazında: )
Öenmli olan nasıl mutluysak öyle yaşamak, varsın 5/10 şeyin peşinde koşalım, varsın hepsini birden yapamayalım ama seviyorum ben bu hallerimi: )

Öpüyorum...

Ecehan dedi ki...

Ayşegülcüm zaten yapıcak birşey yok, geçmişler olsuun ;-)
Sağlık ve huzur olsun da...

hasret senfonileri dedi ki...

Bir de beni çağırıyorsun?????

Ecehan dedi ki...

Ah Kocayüreklim,
Bu çırpınışı sen nasıl anlamazsın????
Başlık da mı dikkatini çekmedi?

Ecehan dedi ki...

Deryacım,
Yorumun iki kez gelmiş ve ben de yayınladım ama yine de göremiyorum, hayırdır inşallah!
Senin. Punch'ı. Yapamaman. Yok canım sözkonusu olamaz.
CK ile ilgili hazırlıklarım son sürat kendi çapımda, pek yakında ;-)
Kuzuyu öptüm, seni de.

Sevda Aydın dedi ki...

Merhaba,

Sitenizi yeni kesfettim hemen takibe aldim

Benimkine de sizi beklerim

Sevgiler

Ecehan dedi ki...

Okey Sevda ;-)

atalet dedi ki...

ecehan.. teşekkür ederim gösterdiğin özen için.. bi tek düzeltme yapmak istiyorum.. gugl amca olamaz.. gugl'anım o.. bu kadar şeyi bilip paylaştığına göre.. kesin kadındır .. naçizane fikrim.. =)..

sevgilerimle keyifle ve gününde bereketlerle..

pese.. facebookta arkadaşım olan biri.. " kraft yaparken canınızı sıkan şey nedir diye sormuş".. otuz kişiden fazlası.. " yeterli vakit olmaması" diye cevap vermiş.. =)..

Ecehan dedi ki...

Gugl'anım haa ;-))) Sebep çok mantıklı ve aynı zamanda çok manidar.
pese ise bi harika ;-))))))))))))))))))))

Özgür Tatlar dedi ki...

surekli yeni birseyler bulma ,mesgul olma hissini iyi bilirim.heran dolu olmali ,yetisememeliyim birseylere,galiba insan boyle yenileniyor,yeniden doguyor.sevgiler.