28 Ekim 2012 Pazar

Cath Kidston, Punch, Pankek vesaire

Garip bir kuş gibiydim felan filan ama bayram tatilini bu şartlar altında kendimce gayet verimli geçirmekle kendimi kutladım.
Sabanan missler gibi pankek yapmışım ev ahalisine, afiyetle yenmiş.


Dün yine Öykülerle beraber Yalıkavağa pikniğe gittik.
Fekat rüzgâr bir ara kendini Maykıl Şumaher ile yarıştırmaya kalkınca yemeklerimizi yediğimiz gibi Türkbükü'ne Öykücüğümüzün evine gittik. En nihayetinde bu fakir daha birkaç ay önce dış kulak enfeksiyonundan hüngür hüngür günlerce ağlamış bir fakir, korkar öyle rüzgardan müzgardan. Eliflerde, Piley steyşında daha doğrusu muuuv'da bi oyunlar vardı ki biz büyükler çocuklara birer tur oynattırıp kendimiz oynamak için neler yapmadık. ;-) Bu arada konuştuğumuz konuda şu oldu ki Hakan ve Elif ile, alem neler neler yapıyorken biz hala yok bayramı mı yasaklasak yok bilmem ne mi yapsak diye halkı galeyana getirecek her tür iş ile iştigal ederken elin Capon'u, Amerikalısı yapmış yapacağını, behey behey behey! Ama yine de bir ara içim coştuysa da bu aleti kesin almamam lazım diye düşündüm. ;-)))

Tatilden istifade punch işi masa örtümü bitirdim. Kenar köşelerini ise bile özene bözene yaptım valla. Biraz önce ütüledim aman bi hoşuma gitti, sormayın gitsin. Eeee ne de olsa kuzguna yavrusu güzel görünür ya ;-) Misal o misal işte.
Punch (panç) işi nakışın püf noktalarından size burada bahsetmiştim zaten. O yüzden detayları bırakıp görsellere geçiyorum. Ama yine de sorularınız olursa eğer ilk fırsatta cevap ve şablon verebilirim. Köşelerine bir takım süs işlemeler düşünüyorum ama sonra acaba sade mi kalsa diyorum,






Sonacıma gelelim uzuuun zamandır hayran hayran seyredip de başlamak için sabırsızladığım Cath Kidston işlerime. Bu harika şeyleri Derya sayesinde çok sevdiğimi itiraf etmeliyim. Hani var ya bizim Derya, Çınar'ın annesi, Derya Kuzusu. Buradan sana çoook teşekkür ederim Deryacım.

Cath Kidston bir İngiliz markası ve ne yazık ki Türkiye'de sık rastlayabileceğimiz türden bir marka değil. Mesela benim hiçbirşeyim yok aramama rağmen. Özelliği kanımca odur ki; desenlere bakmak huzur ve mutluluk veriyor. Sanmam ama hala bilmeyen varsa ahanda hemencecik o sağ tarafta gördüğünüz desenler CK'dır kısaca. ;-)
Neyse, şimdi yorumlara açık olan sevgili Cath Kidston örtüm;





Acayip çok hoşuma gitti işlemek.
Hele hele o CK puantiyeleri yok mu, sabaha kadar işleyebilirim...
Neyse işte şimdilik göstereceklerim bu kaa.
Görüşürüz.


6 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

hey yavru , ben de pankek yaptım bu sabah...

Ecehanım, yavru kuşum nasıl bir işlemedir bunlar böyle, bayıldım... Bak yapamam falan ama güzelden anlarım...

Öptüm kocaman kocaman

Ecehan dedi ki...

;-) Laloşum kalp kalbe karşıymış ya, hissetmişimdir ben ;-)Valla yaparken yeşil çayımı da içiyordum ;-) seni anarak.
İşlemeleri beğenmene çok ama çoook sevindim. Sağolasın.

ZEYNOGRAF dedi ki...

Pankekleri yerken parmaklarımız da yedik beraberinde;-)) ellerine saglık harikaolmuştu annem:)) Muuuv da çokcana eğlenceliydi!biz ne zaman alıcaz ;-D Cath Kidston da puch işi masa örtüsü de harika olmuş bayıldım:))

Ecehan dedi ki...

Zeynebim canım, çiçeğim...
Parmacıklarına kıyamam bu bir.
Biz hiçbir zaman muuv almıycaz alırsak ben işe, siz okula...Yok, yok kesinlikle olmayacak bu iki.
Teşekkür ederim, puantiyeler senin içindi bu üç.
Hemen yatttttttttt, bu dört!

Derya Kuzusu dedi ki...

Ececim CK örtüne bayıldım senden böyle bir güzellik yapacağını bekliyordum zaten, ellerine sağlık, punch nakışı örtünü beğenmedim sanma o da şahane olmuş, iyi günlerde kullan hepsini ;)

Ecehan dedi ki...

Deryacım, çok teşekkür ederim. Sağolasın, hep beraber çıkalım o iyi günlere inşallah ;-)