6 Nisan 2010 Salı

Sanal dostlarım

Sanal olmayan dostluklarda genellikle en az 1-0 yenilmişliğim vardır.
Hayatta hiç ama hiç kimseye, gol yemeden gol atmadım.
Bunların hepsi gerçektiler.
Güvendiğim dağlara yağan karlar da gerçektiler.
Şimdi diyorlar ki,
-Neden blog yazıyorsun, ne anlıyorsun o sanal alemden?
Vallahi bakın ben size bir şey söyleyeyim;
Öyle böyle değil hemde. Ne zaman bir derdim sıkıntım olsa yazdığım anda birçok o sanal dediğiniz dosttan çok anlamlı çözüm önerileri geldi, içimi ferahlattılar.
Ne zaman mutlu olsam, en beklentisizce yanımda onları buldum.
Hiçbir sanal dostumdan (ifademi hoşgörün lütfen) kazık yemedim.
Dolayısıyla;
Buradaki -sanal dedikleri- dostlarımı önemsediğim için beni eleştiren tüm dost ve akrabalara alenen duyururum;
Nasıl sizin yerinizi başkası dolduramazsa, buradaki dostlarımın yerini de siz dolduramazsınız.
Çünkü hepiniz ayrı ayrı özelsiniz.
Hiçbiriniz aynı kefede değilsiniz ve lütfen kefeleri benim yerime siz tartmakla uğraşmayın. Yorulursunuz ve beni de yorarsınız.
Nokta.

5 yorum:

haykırış dedi ki...

Sayın Ecehan,
Yerinde bir yazı. Altına hiç çekinmeden imzamı atabileceğim bir yazı.
Emeğinize sağlık. Paylaşım için teşekkür ediyorum.
Sevgi ve saygılar.

Newbahar dedi ki...

İtiraf edeyim. Blog manyağıyım, blog hastalığım var, blogda ki dostlarımı seviyor ve özlüyorum.

Ve yine itiraf edeyim ki blogdan vaktimi çalacaklar diye kimseye gitmiyor ve evime davet etmiyorum:))

Onlar yazmayı ve okumayı sevmeyenler.
Biz ise karşılıksız seven, okuyan ve yazanız sevgili DOSTum.

Bazı geceler düşlerime girersin sen ve onlar..
Daha çok özlerim hiç görmediğim suretleri. Görüpte sessizliğime ses veren dostları.

Sanal olan çevremizdekiler, gerçek olan biziz:))

Newbahar dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
tufan dedi ki...

Ne diyebilirim ki,şöyle düşünüyorum da yanlış bir şey görmüyorum,haklısın be ecehan.

Selamlar.

orhankaradogan dedi ki...

Bu alandaki duygu ve düşüncelerimizin tercümesi olmuş değerlendirmeniz, çok teşekkür ediyorum.
80'li yıllarda görev yaptığım bir yöre halkı için de benzer cümleler sarfedenlere bende; "En yakınımdan onlardan gördüğüm yakınlığı görmedim" demiştim.

"Sanal" kavramına da allerji duymakla beraber, şahsen burda bulunuşumuzun amacı; Dostluk, kardeşlik, arkadaşlık, duygu, fikir, yürek, bilgi ve tecrübe paylaşımı, "her çiçekten bal almak" gibi, "aynı dili konuşan değil, aynı duyguları paylaşanların anlaştığı" misali gibi.

Gerçeten tüm siz can dostlardan onur ve gurur duyuyorum, varlığınız, mutluluğunuz sonsuz olsun diye herkese dua ediyorum.

Eleştirenler, takdir edenlerden daha çok yer ediyor bloğunuzda gibi geliyor yine bana, cam da kırılmış, keskinleşme de başlamış. Oysa "seni öldürmeye gelen, sende dirilmeli" birikimine de sahipken.
Son söz Yunus Misali olsun "Cümleler doğrudur, sen doğru isen, Doğruluk bulunmaz sen eğri isen"...