12 Nisan 2010 Pazartesi

Keçeyi suya atmışlar çıkan yerini taşlıyorlar

"Açık kalp ameliyatı olduktan sonra göğüs kafesi dikilerek taburcu edilen Süleyman Zehir, ziyaret için gittiği İzmit'te tıp tarihinde bir ilkin yaşanmasına neden oldu. Kuvvetli bir şekilde öksüren Zehir'in akciğeri, göğüs kafesini yararak dışarıya fırladı.
Akciğerin göğüs kafesinden dışarıya fırlamasının tıp dünyası için bir ilk olduğunu belirten Dr. Sezai Çelik, fotoğrafladıkları olayın ABD'deki sağlık dergilerinde yayınlanacağını söyledi. Dr. Çelik, "Akciğerin göğüs kafesinden dışarı çıkması şu ana kadar yaptığımız araştırmalara göre dünya tıp literatüründe bir ilk. Göğüs kafesi açıldıktan sonra çok şiddetli öksürüklerle akciğerin yerinden dışarıya fırlamasını biz de ilk defa görüyoruz. Dünyada da yayınlanmış böyle bir bilgi yok. Biz bu olayı uluslararası bir makaleyle tıp dünyasına sunacağız. Tıp dünyası bu ilginç olayı değerlendirecek" ifadelerini kullandı."
(Kaynak:http://www.haberturk.com/saglik/haber/507240-oksurunce-akcigeri-gogsunden-firladi)

Al sana "bir Türk doktor tıp dünyasını sarstı" başlıklarından biri daha.
Hem kendi söküğünü dikeme sonra da bu muhteşem bir olaymış gibi fotoğrafları Amerika Tıp alemine sat.
Hani ne bileyim, olayı komik mi zanneder, yok bilime katkıda mı bulundum zanneder n'apar anlamadım gitti.
Bir akıl sağlığı yerinde doktorlar kaldı zannediyordum.
Tövbe estağfirullah...
Bunlar keçeyi suya atmış çıkan yerini taşlıyorlar.
Ayıptır, yazıktır, günahtır be ya!


5 yorum:

Newbahar dedi ki...

Haberi ayrıntılı okuyayım dedim habertürk yoğunluktan dolayı geçici hizmet dışıymış!!!

Türkiye'de sağlık böyle işte. Ölür müsün? öldürür müsün, ölmezsen sürünür müsün???

Adamcaz sağlığına kavuşmuş olacak ki öksürebilmiş efem:))

Hemde kuvvetlice!!

EBRULİ dedi ki...

Off içim tuhaf oldu.Akıl sağlığı da uçmuş gitmiş belli ki.

aysema dedi ki...

Sevgili Ecehan,

Onlarla da onlarsız da işimiz zor.
Olumsuz pek çok anımız var ne yazık ki...

Keşke işe yarar bir katkı sunabilseler!

Herkese sağlıklı bir ömür diliyorum.
Sevgilerimle...

oyumben dedi ki...

Adam hapşursa ciğeri arıcaktık sanırım. ( Kamerayı arar, el sallamak ister... )

Onuncu Köyün Adamı dedi ki...

Ben de öyle düşünmüştüm. Yani muhakkak ki birşeyler eksik yapılmış yoksa mümkün olurmu hiç böyle birşey..