22 Nisan 2010 Perşembe

Bir 23 Nisan Yazısı

Ipod almıyorum kızlarıma.
İnternete sadece ödev maksatlı girebiliyorlar, o da kontrollü.
Çok istedikleri keman ve piyano kursuna da düzenli gönderemiyorum.
Öyle her istediği zaman sinemaya falan da takılamıyorlar.
Doğum günlerini barlarda kafelerde kutlamıyoruz.
Burgerking’e ayda bir kere o da ödül sisteminden faydalanırlarsa gidebiliyorlar.
Ellerinde birer cep telefonu da yok en fiyakalısından.
Ayrı ayrı odaları yok.
Akşam yemeklerimizi süslü masalarda yemiyoruz her daim.
Her akşam gelirken oyuncakçıya falan da uğramıyoruz.
Küçük kızım, büyük kızımın küçülen kıyafetleriyle büyüyor nerdeyse.
Belki 2 ayda bir yiyorlar cipsi.
Kola zaten yassak.
Beşer çift ya da rengârenk ayakkabıları yok kallavisinden. Birer tane en ortopediğinden var sadece.

Komünist bir rejim uygulamadığımı düşünmeyin sakın evde.
Herşeyden azar azar.
Ve onlar inanın aslında “şu anda sahip olamadıkları” şeyler için çok mutlular.
Çünkü bir gün onlara sahip olabilmek adına kuruyorlar hayallerini.
Ve bu, onların en büyük yaşama sevinçleri,
Ve bu, onların hayata tutunabilmek, derslerinde çok başarılı olabilmek adına aldıkları en büyük doping.
Ve bu, onların yarınlarını bayram yapacak en büyük umut.

Hayâlsiz kalmamaları için dua ettiğim tüm çocuklarımızın bayramını kutluyorum.

9 yorum:

Newbahar dedi ki...

Kızların çok şanslı sevgili Ecehan...

Sahip olamadıklarını hayalleri ve umutları olarak hediye etmişsin. Bundan daha güzeli var mı?...

Sevgiler

name-i nur dedi ki...

Umut etmek... Özlemek....beklemek...elindekiyle yetinmeyi bilmek...ulaşmak...mutlu olmak...gülümseyebilmek:)

Güzel duyguları yaşamak çok zor zamanımızda....Rabbim hayırlısını versin...

Çocuklarınız ve sevdiklerinizle birlikte hayırlı, güzel günler yaşamanız duasıyla...

gökçe7 dedi ki...

Ne güzel Sevgili Ecehan.Kutluyorum sizleri.Benzer eylemlerle ben de iki kız yetiştirdim.Bu garip hayatta tek tesellim onlar,ayakları sağlam yere basıyor.Sevgiler size...

Gordion960 dedi ki...

Kıymet bilmek biraz da bu yoldan geçiyor sanki o çocukları sizden daha çok kim sevebilir ki? bu yüzden tutarlı olmak zorunda tüm ana babalar ki geleceğe umutla bakabilsin o pırlanta yürekler bayramları kutlu gelecekleri güzel olsun sevgiler.

orhankaradogan dedi ki...

Bayram yoğunluğu nedeniyle geciktim, dünya güzelleri Elif ve Zeynep'in bayramlarını kutluyorum.

Çok bilinçli, bilgili ve sevgi dolu bir aile ortamları olduğunu biliyorlar eminim.

İşini, aşını, maaşını, eşini kazanmak için, temiz, dürüst ve çalışkan olmaya devam etsinler, her türlü hayalleri gerçekleşir kanaatindeyim.

Sevinçli günlerinin, sağlıklı bir şekilde, ömür boyu sürmesini dilerim...

Ecehan dedi ki...

Hepinize...Ama cümlenize....Selam, Teşekkür ve Hürmetler...

tufan dedi ki...

Sen aslında onlara en büyük ödülsün,bunu gerçekten anladıklarında onlardan mutlu kimse olmayacak bunu biliyormusun.

Kutlu olsun,kararan bulutlar masmavi olacaktır çocuklarımız için bu hepimizin görevi.

Öpüyorum gözlerinden küçüklerimin.

Selamlar.

Kelime Yığıcısı dedi ki...

evet bencede onlar çok şanslılar...ilk yorum yapan arkadaşa katılıyorum...

o gün 23 nisandı ve neşe doldu ecehanın kızları.....)


bu arada palyözi ben:( sitemin adını ve temasını değiştirdim canım.... bilgin olsun....ölmüş palyözi arkasından doğan kelime yığıcısının doğumunu kaçırmışken...en azından doğum sonrasında büyümesine izlemeye almanı teklif ediyorum...

Sevgiler;)

Newbahar dedi ki...

Nasılsın?
Taşındın mı, taşınacak mısın?...

Bu aralar bloglarda öyle çok ev taşıyan oldu ki sıra bende.:)

ses gelmeyince merak ettim seni.