17 Nisan 2010 Cumartesi

Ev sahibi halleri

Çok yorgunum lakin yazmadan geçemedim.
Ev aramaya devamdı tabi bugün...
Bugün -eh fena değilmiş diyebileceğim evin sahibiyle aramda geçen konuşma; (bilmiyorum ki Tanrı yazayım diye mi çıkarıyor tüm eblekleri karşıma?)
-Bekâr mısınız?
-Yok hayır, aileyiz biz. 2+2
-Ben pek öyle düşünmemiştim aslında.
-Nasıl anlamadım?
-Aileyim deyince yani.
-E tamam işte evinizi bir ailenin tutacak olması iyi bişey değil midir?
-Yok ben bekâr bir bayan tutsun diye düşünüyordum da.
-Niye evlenme mi teklif edecektiniz?
-Yoooo,
-Tövbe tövbe...(gerisini yazamayacam ama tahmin edin artık ben neler söyleyiverdim adam görünen kazmaya)

4 yorum:

Newbahar dedi ki...

aaahh ah! bak o kazma ev sahibi olmuş!!!!

Bizim ellerde kiracı :))

oyumben dedi ki...

Öylece bakıyorum. ( gözlerini büyütür, bakar. )

aysema dedi ki...

Tersini duymuştum da böylesini hiç duymamıştım. Çıldırdı mı bu insanlar?

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

genelde aile isterler bekara ev vermeyiz derler. bizde öğrenciyken götümüzü yırtardık. yok nişanlıyım, yok öğrenci değlim çalışıyorum.