5 Nisan 2010 Pazartesi

İstek

Her sabah ilk işime bloggerdaki kumanda panelime bakarak başlıyorum. İzlediğim gönüldaşların yeni bir yazıları varsa bir sevindirik oluyorum anlatamam. Ne yazarlarsa yazsınlar illa yeni bir yazı görmek istiyor gözlerim. İşin tuhafı sanki ben  hergün yazıyormuşum gibi yazmayanlara kızıyorum birde.
Hafta sonları düzenli bakmamam dışında hergün okuyorum hepinizi. Bazılarına yorum yazamıyorum "bu lafın üstüne laf edemem" cinsinden.
Ya da, genellikle şiirlere yorum yazamıyorum falan.
Ya da da,inanın bazen yazdığınız bir cümleyi günlerce düşünüyorum benim sandığımdan çok daha fazla anlam yüklü olduğuna kanaat gelirsem filan.
Yani yazılarınızın altında sırf ismim çıksın hesabına yorum yazmaktan nefret ediyorum ve bu sebeple her yazınızda yorumum olmayabiliyor falan filan.
Biraz önce şunu anladım.
Eğer siz yazarsanız ben diyorum ki, "hah tamam falanca iyi, sorun yok"
Eğer siz yazmazsanız ben diyorum ki, "ya n'oldu acaba, sakın başında bir bela dolaşıyor olmasın!"
Hiç böyle bir istek duydunuz mu bilmiyorum ama, istiyorum ki;
O gün kallavisinden bir yazı yazmadıysanız bile eklediğiniz bir kelimenin sizi izleyenler için ne anlama gelebileceğini hiç düşünmüş müydünüz?
(Ben kendim için düşünmediydim de, izlediğim hepiniz için düşünüyorum haber vereyim dedim.)
Belki bi aldırış eden çıkar.

5 yorum:

Newbahar dedi ki...

Günaydııınnnn...
Yeni yazı eklemesemde ben burdayım sevgili Ecehan ve iyiyim.
Hava güzel, tek bir bulut dahi yok. Orduya gidesim var:)
Dünde gittik ama kendi kendime şöyle bi gezeyim diyorum.
Belki bi sahil yaparım, bankta bi cigara molası...
Saçlarımı kınalamaya karar verdim. Kına alıcam aktardan. Döküle döküle yakında kelnewbahar olucam:)
Bilmem nasıl olur geri, şansıma ne çıkarsa bahtıma. Renk cümbüşü olmasında başımda:)))

Sen uzun zaman yazmayınca diyorum ki ben;
''Ecehan eskiden o kadar çok yazardı ki okumaya yetişemezdim''

Güzel bir gün dilerim canım.

tufan dedi ki...

Bir gün daha gitti yüreğimizin ömründen...

orhankaradogan dedi ki...

Öğle tatilinde de olsa, aynı duygularla tüm dostları gezmek, her çiçekten bal almak gibi geliyor bana.
Genelde de "Emeğe Saygı" cümlesini yazmak geldi içimden.
Hiç olmadı yaptığın ve yazdığınla yüzleştiğindeki haz da unutturuyor pek çok şeyi.
Sağlıklı mutlu, huzurlu bir hafta dileklerimle...

aysema dedi ki...

Ben de seviyorum blogları dolaşmayı. İyi ki yazanlar var, iyi ki okuyoruz hepsini.

Sevgilerimle...

atesinsesi dedi ki...

elma diyoruz armutlar toplanıyor