4 Aralık 2011 Pazar

Zeynebin tuniği bitti ve giden günün getirdikleri

Gece 2'ye kadar uğraştım.
Renk ve ip seçimi Zeynep'e ait.
İp seçimi : Nako Nakolen (% 50 yün, % 50 akrilik)
Renkler : Fuşya ve gri
Örnek : Pirinç ve düz örgü
Örme süresi :  9 gün :-((
Şiş : 4 numara lastikler, 5 numara geri kalanı

ve tatataaaammmm..........


Bi de mankenli;


Omzu dikişsiz, tabi modelin müsait olması sebebiyle, ön lastikten başladım arka lastikte bitirdim. Acımasın yavruşkomun omzu dikiş dolayısıyla diye.
Kurdela takılıp çıkarılabilir cinsten. O kısma yaptığım bir birit ilik üzerinde. Zira Zeynep, giydiği diğer kıyafetlere uygun çeşitli renkte kurdelalar kullanmak istemekte.
Bi de herşey kendi seçimi olunca Zeyepcim çok sevdi, sağlıcakla giysin inşallah.
Kızlar sabah tiyatro kulübüne gittiler, ablamız Elif kısa film çekiyor da. ;-)
Saat 14'te Erdal Sarızeybek'in konferansı vardı, ben oraya gittim. Birçok şeyi biliyor olmama rağmen yine de duyduklarım kanımı dondurdu. Çok etkileyici, halim selim ama acı çeken bir konuşma tarzı var kendisinin.
O kadar ilgiliydim ki, gözümün içine baka baka anlattı o da ve tabi ki ben, pekçok yerde açtım çeşmeleri.


Teröre tekrar, yine, yeniden lanet ettim.
Son kitabını okumamıştım, onu aldım ve imzalattım bir de.



Eve dönen Ecehan'ın işi biter mi? Bitmez. Ne yaptı?


Bahçelerin son mahsulü biber ve salatalıkla turşu kurdum -çok meşhurdur Allah için- Allah sağlık verirse yeriz inşallah.
Sonra yine "öğrenme saati" etkinliğimizi yaptık, onu yarın yazacağım.
Ve,
Yarın mesai başlıyor.
Ben, kızlarımı ve kendimi yatmaya hazırlayıp, güzel bir uyku çekmek istiyorum, gözlerim yanıyor.
Sevgiyle kalın...

2 yorum:

orhankaradogan dedi ki...

Sadece bir eksiği var mavi boncuk nazarlık.
Zeyneb'ime de çok yakışmış.

Turşu da mükemmel görünüyor, elinize sağlık.

Erdal Bey ise gerçekten muhteşem, ilgiyle ve sevgiyle izliyorum.
Rabbim sayılarını arttırsın.

Kolay gelsin dileklerimle, sağlıklı mutlu bir hafta geçirmenizi diliyorum...

okuyan dedi ki...

Tunik çok şık olmuş ama manken o kadar güzel ki tunik gölgede kalmış:) Maşallah.