28 Aralık 2011 Çarşamba

Kitap Kampanyası'na Katkı

Neslince'nin çağrısı üzerine, kitaplığımdan genç kızlara hitap edeceğini düşündüğüm 3 kitap seçtim.


Bugün kargoya veriyorum, içim gene sevinçli.
Zorlama yok; amma velakin çok fena, "bacılar kardeşler rica etsem sizlerde bi baksanız kitaplığınıza da bir kitap da sizden olsa" diyesim var, dedim gitti ;-)
Evet, insanın kitaplığındaki vedalaşma accık hüzün de veriyor vermesine de, yok yok gene de içinizi kaplayan mutluluğu es geçmeyin der bu Ecehan size...
Her kitap yeni bir hayata yeni bir pencere açabilir, bu yüzden hepsi kıymetlidir, sakın "ya şunu göndersem ne derler" felan diye düşünmeyin. En nihayetinde o yaşlarda siz olsanız ne okumak isterdiniz düşünün ve aklınıza ilk geleni yollayın derim.
İki adresi de tekrarlıyorum;
Adres 1: HINIS ANADOLU LİSESİ YİBO LOJMANLARI ARKASI ERZURUM / HINIS
Adres 2:AĞRI ŞERİFE BACI KIZ TEKNİK VE MESLEK LİSESİ SERDAR KİRENLİ / BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENİ MUHAMMED KAMİL YAYKAN /TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETMENİ Mehmet Akif Ersoy Mahallesi Doğubeyazıt yolu 04100 Merkez/Ağrı 0472 215 76 70

4 yorum:

Derya Kuzusu dedi ki...

Bende de var birkaç bu yaşa hitap eden kitap, bende göndermek isterim, bence çok iyi ettiniz duyurarak,teşekkürler :)

Ecehan dedi ki...

Güzelyürekli Deryacım,
Beni çooook mutlu ettin bile, keşke biraz daha "tamam" diyen olsa...

jale dedi ki...

Bu etkinliğe ben de katılmak istiyorum izninizle.Kİtapları gün içinde seçeceğim tekrar bilgilendiririm sizi.sevgiler...

Ecehan dedi ki...

Sevgili Jale,
Çoook seviiniirim hem de. Sayfa yanında 2 tane adres var, gönlünden ne geçerse, inan bizim için çook değerli olacak.
Teşekkür ederim, sevgiler.