22 Aralık 2011 Perşembe

Düz Örgü Üzerine İstediğin Deseni İşle

El örgüleri üzerinde renkli renkli harika desenler görür, hep iç çekerdim.


Ne zaman yapmaya kalksam -ki sayısı beş'i geçmemiştir-  renk arttıkça örgünün arkasında ip genişliğini ne kadar ayarlasam da bir büzme ya da salma hali, büzmese ve salmasa bile de, örgünün alt tarafı ip yığını haline geldiğinden kullanışsız olur, oraya buraya takılır dururdu.
Bundan sebep hep tek renk örmeye başladımdı ama yazzzıktı bana. Benim de bir kalbim vardı ve ben de renkli renkli şeyler örmeliydimmmm di mi ama?

Ahan da bir İspanyol Teyze benim derdimi duymuş ve aslında çok da basit bir yöntemle "Ah Ecehanım istediğin bu olsun, canın sağolsun!" dercesine fıstık gibi bir video yayınlamış.
Allah razı olsun, kendisine ve sülalesine dolu dua ettim valla, eeee emek vermiş kadıncağız.
Düşünsene dümdüz ör, üstüne geyik resmi mi koyarsın, ördek mi, uğurböcüğü mü ya da şöyle en pisisinden bir kedi mi, seç seçebilirsen!
Budur, türlü türlü iple çok uğraşmaya gerek yok, pratik çözümlere de bu çözümü bulanlara da hastayım hasta.
Buyrun bakalım;

5 yorum:

okuyan dedi ki...

Normalde ben de ördükten sonra böyle üzerine işliyorum. Daha pratik ve zevkli oluyor:) Ama videodaki teknik benimkinden daha farklı. Çok teşekkür ediyorum güzel paylaşımın için.
Sevgilerimle.

bahar006 dedi ki...

Ben de sana çok dua edicem, o kadar muntazam olmuş ki, insan o kısımlarının da örüldüğünü zannediyor gerçekten. Çok teşekkürler:)

Arzu Sarıyer dedi ki...

Ece'ciğim aklınla bin yaşa kardeşim...Harika sundukların,sağolasın...

yaruze... dedi ki...

aaa valla süpermiş Ece hanımcım.Bu bana süper bir rehber oldu.Teşekkür ederim.
Sevgiler çoookk..

özlem dedi ki...

205.izleyicin olarak merhaba sayfana bayıldım teşekkürler.
bende beklerim sevgiler.