27 Aralık 2011 Salı

Yılbaşı Kartı Etkinliği

Sevgili Leylak Dalı'nın düzenlediği yılbaşı kartı etkinliği, bence harika oldu.
Son 6 kartı bugün postaya verebildim zira hepsini elde hazırlamak istedim. Biraz geç kalmış olabilirim ama özendim işte kendi çapımda ;-))
Bana kart gönderen kıymetli arkadaşlarım, dostlarım;

Kunegond, Sibel;
Düşlerin Rengi, Zeynep;
Defter, Selgin;
Karganın Günü, Esra;
Nazpek, Reyhan;
Bloğu yok ama Tülay Karaeli;
Annemahsustan, Ayşegül;
Sabunlarım, Mine;
Leylak Dalı, Nurşen;
Gökçedeniz, Arzu;

Sizlere kocamanın da kocamanı teşekkürler ederim. Şu gurbet elde, öyle anlamlıydı ki dilekleriniz...
Öyle renkliydi ki gönderdikleriniz, iyi ki varsınız dedirttiniz...


(Bağlantı veremediğim blog arkadaşlarım, sizi bulamadım. Umarım siz bana ulaşırsınız ve temel atarız ;-)  )

7 yorum:

Elifinelizi dedi ki...

ahh ahhh bir tembel varki aramızda :S daha doğrusu öyle karışığımki dilediğimi yapabilmem için zaman istiyorum azcık olurmu . Ben senin kartını aldım ve çok mutlu oldum . hepsinde ayrı ayrı mutlu oluyorum . Çok şahane bir etkinlik gerçekten

Ecehan dedi ki...

Elifcim; ben hiç aldırmam; en iyi bildiğim şey=beklemek...sıkılma, rahat ol tatlım ;-)

laleninbahcesi dedi ki...

aaa benim kartım hala ulaşmamış, halbuki göndereli neredeyse 10 gün oldu yav...

Ecehancım senin kartın en favori kartım oldu, çok özeldi...

Ecehan dedi ki...

Gelmedi valla, Lale Abla ;-( ama dert etme lütfen, dedim ya beklerim ben ;-)

gulsah dedi ki...

Geç okudum yazınızı ne çok isterdim bende etkinliğinize katılmayıııı :)))

annemahsustan dedi ki...

Olmuş: ) Sevindim ekranda görünce kartı, mutlu yıllara...

Kunegond dedi ki...

Sevgili Ecehan,

Kartını aldım. Stop. Çok sevindim. Stop. Sevgilerimle. Stop.