14 Mayıs 2012 Pazartesi

Zeynebin Mezuniyet Gecesi

Zeynebim 5.sınıfı bitiriyor.
Şahane bir mezuniyet gecesi kutladık cumartesi akşamı.
Üstüne, aldığımız şampiyonluk haberi de sanki tatlının kaymağı gibi oldu.
Zeynep bu gece için haftalarca hazırlandı.
2 aydır sıkı bir tango eğitimi de aldı arkadaşları ile.
Gecenin büyük bir bölümünde tabikisi ben, hüngür çeşme ağladım, duygusallaştım, felan filan.
Saç modelini yaklaşık 300 resim arasından seçti ve Ferdi abisi (Ecem Kuaför) özene bezene yaptı, topuzun üzerine saçlarından bir fiyonk yaptı, kızım çoook sevdi.
Çiçekler elbisesiyle aynı renk hazırlattırıldı.



Bulutlu bir hava ve arada sırada döküştüren yağmura rağmen, yüzü hep güldü yavrumun.


Gece, Ortakent Şeci Restorant'ta kutlandı. Yemyeşil çimenlerin üzerinde, bir yanda şırıl şırıl akan bir şelale ve sade süslü masalar, kısaca herşey çok özenliydi.


Harika bir tango gösterisinden sonra çocuklarımız kolkola girerek "arkadaş" şarkısını söylediler.




Zeynep, "acaba annemler beni göremiyor mu?" endişesini gidermek üzere yanımıza gelip göbek bile attı ki; Zeynebi ilk defa böyle gördük, şaşırdık ama çok hoşlaştık doğrusu.


Neredeyse tüm resimleri baba çekmiş, hiçbirinde yok.


Elifim bütün gün tam bir ablalık yaptı. Kardeşinin her detayı ile ilgilendi ve bana muazzam arkadaşlık etti, sağolsun. Bu arada farkettim ki bendeki o biçim topuğa rağmen kızımın boyu beni geçmiş ;-))



Anneler günümü, kızımın mezuniyeti şerefine doya doya kutlamış oldum bu sayede.
Darısı tüm annelerin, tüm anne olmak isteyenlerin başına.
Sevgili Öğretmenimiz Esin Altuntabak; sizi hiçbir zaman unutmayacağız, çocuğuma öyle çok şey kazandırdınız ki; sizi çok sevdik, biliyoruz ve hissediyoruz ki siz de o güzel yüreğinizin tamamını verdiniz bize, teşekkürler.Sevgili Müdürümüz, Hacı Gergerli; siz bir müdürden öteydiniz her zaman. Emekleriniz ve okulumuza, yavrularımıza kattığınız her değer için sonsuz teşekkürler.
Nice mezuniyet törenlerine sağlık ve huzurla inşallah.
Annelik; çok güzelden de öte.

9 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Ecehancım başta Zeynep olmak üzere hepinizi kutluyorum.

Galatasaray zaten o şampiyonluğu Zeynep'e mezuniyet hediyesi olarak verdi.

Çook öptüm

annemahsustan dedi ki...

Ecehan, çok duygulandım. Ne kadar büyük bir sevinçtir bunlar, umarım biz de yaşarız bu anları: )
Böyle kareleri / anları gördükçe annemi daha da bir anlar halde buluyorum kendimi...
Zeynepcim umarım nice başarılara imza atar.
bir kızkardeşe sahip olmak da çok büyük bir şans bence, kıymetini bilsinler birbirlerinin: )
Sen de çok şıksın, neyse çookk yazdım öptüm canım...

Leylak Dalı dedi ki...

Maşallah, ne güzel olmuşlar öyle, kutluyorum hem Zeynebi hem sizleri. Darısı diğer mezuniyetlerine olsun, sağlıkla, başarıyla. Sevgiler...

Ecehan dedi ki...

Lale Ablam,
Ayşegül,
Nurşen Öğretmenim,

Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Sağolun.

elma kurdu dedi ki...

kutlu olsun üniversite mezuniyetine darısı inş.

Derya Kuzusu dedi ki...

Maşallah allah nicelerini göstersin Ececim, ne güzel de olmuş topuzundan kıyafetine.

neslinin atölyesi dedi ki...

maşallah, topuz da harika, ayrıca sizin için bir ödülüm var eğer kabul ederseniz http://neslininatolyesi.blogspot.com/

crazywomanrosemary dedi ki...

Sevimli blog adayım topuzu sevimli buldum..:))

orhankaradogan dedi ki...

Zeynebime sağlıklı, mutlu, huzurlu, üstün başarılı ortaokul yılları diliyorum. Elifime de...

Dünyanın en güzel annesine de Rabbim çocuklarının tüm mürüvetlerini görmeyi nasip etsin...