26 Mayıs 2012 Cumartesi

Can Bonomooooooo

İlk duyduğumda şarkıya da kendisine de bayıldığımı söylemiştim burada.
Yarı final performansı da sıcacık, heyecanlı ve görsel açıdan çoook doyurucu idi.


Yüzündeki o çocuksu heyecan ve samimiyetle ilk duyduğumda birincim olmuştu.
Biliyorum ki, bu gece çoook daha fazla sevineceğiz.
Allah seni anana-babana-sevdiklerine bağışlasın Can...
&&&
Ne üzücü dedim haberi okuduğumda.

Artık o da yok

Bir yandan kim şeyler için aynı gün umut dolu olmak, heyecanlanmak; bir yandan da "mekânı cennet olsun" demek galiba hayat.
Güle güle Orhan Boran, güle güle Yuki...

5 yorum:

Kısaca Fd dedi ki...

ılk 3 e girmezse sürpriz olur ama belli de olmaz. Eurovizyon mantık işi değil.

Ecehan dedi ki...

FD'cim konuşanda mantığım değil yüreğimdi zaten :)

Kısaca Fd dedi ki...

yüreğine sağlık çocuk :)

Ecehan dedi ki...

he..seviyom ben işte böööle ;-)))

Noblesse dedi ki...

ben de heyecanla bekliyorum başlamasını ve seviyorummmmmmm şarkıyıda Can'ı da....