28 Mayıs 2012 Pazartesi

27 Mayıs 2012

27 Mayıs, Zeynep kızımın doğum günüydü.


Ve biz dün için mütevazi bir kutlama planlarkeeeeen, çook sevdiğim bir hamile arkadaşımdan sabah telefon geldi.
"Suyum geldi, hastanedeyim."
İlk doğumu olacaktı ve biz aylardır o hem değerli hem de zor anlarda birlikte olmak için sözleşmiştik.
Kalktım hemen, giyindim; Zeynebime ve Elifime birer öpücük kondurup doğru hastaneye.

Normal doğum istediği için epeyce bir saat sancı+suni sancı ile cebelleştikten sonra, saat 10:20 gibi epidural taktırmaya karar verdi daha doğrusu verildi.
Bu epidural şahane birşeymiş.
NST'ye bağlandığında gördüğümüz o dev sancılar sırasında, biz iş-makyaj-yemek vs ne varsa konuştuk.

Ben bu arada gün içinde defalarca Zeynebimi aradım, "bugün doğum günün ve tam istediğin gibi Nilay teyzoşun bebeği de bugün gelmeye karar verdi, burada olduğum, yanında olamadığım için üzülüyor musun birtanem, hadi söyle bana!" dedim.
"Annnemmmmm, sen ne diyorsun, asla üzülmüyorum, lütfen bizi merak etmeden sen de orada olmanın mutluluğunu yaşa!" dedi her seferinde.
"Kızım büyümüş eyooo!" dedim ;-))
İnanın beni öyle bir motive etti ki; ben de gücümün hepsini Nilay ve Murat ile paylaştım.
Bu arada belirtmeliyim ki; ben onların nikâh şahitleriydim zaten ;-))

İlk doğum olması nedeniyle biraz daha uzun bir açılma süresi geçmiş olsa da; Zeynebimin dilediği gibi raih 27 Mayıs olmasa da ;-)) 28 Mayıs'ın ilk dakikalarında Nilay'ı doğumhaneye indirdik.
Bana hep; "doğum anında yanımda olacaksın değil mi?" derdi; ben de hep "pek tabiki, derdim"
Onun doğumhaneye girmesinden 5 dakika sonra doğumhanenin kapısı tekrar açıldı "Ecehan Hanım, buyrun içeriye!" dediler.
Koşarak gittim.
Resmen, bir doğuma doğum koçu olarak canlı canlı şahitlik edip, benim için çok kıymetli olan arkadaşıma destek olmaya çalışacaktım. O an karmakarışık oldum. Umarım yanlış bişey yapmam, umarım faydam olsun derken başka bişeye sebep olmam, umarım heyecandan küt diye bayılmam vs gibi milyon tanenin saliselere sığdığı hij Bu benim için çok değerli bir anı olarak kalacak her zaman.
Gündüz yaptırdığım nefes egzersizlerine bu kez ıkınma egzersizlerini ekledim.(bunu doğum öncesi jinekoloğumuz Defne Hanım'dan adım adım öğrenmiştim)
Nilay, çooook başarılıydı.
Doğum, muhteşem, şahane, bir o kadar da olağanüstü bişeymiş, tekrar anladım.
10-15 dakika sonra bebeğimiz dünyaya geldi.
Çok şükür mis gibi bir kız evlat. Sağlıklı, huzurlu, mutlular.
Karamustafaoğlu ailesine bir ömür boyu büyük mutluluklar diliyorum. Neşe getirsin, huzurla doldursun evlerini minik kızları.

Sabaha karşı eve döndüm, mışıl mışıl uyuyordu benim kızlarım da. Öptüm dakikalarca kokladım onları, şükrettim, şükrettim, şükrettim.
Nilaylar birazdan eve geçecekler.
Biz de akşaaaaaammmm, oraya gidip iki doğum gününü birlikte kutlayacağız inşallah ;-)



Zeynep! Zeynebim....
Dünkü olgun ve aslan gibi davranışınla beni yeniden büyüledin kızım.
Aslında doğum günün olduğunu bilen, hastanedeki tüm diğer insanları da büyüledin bu asil davranışınla, bana verdiğin izinle.
Seninle hep gurur duydum.
Duyacağım da.
Sağlıklı, huzurlu, mutlu, başarılı nice yıllar diliyorum sana/bize.
Gözümün bebeğisin.





10 yorum:

ZEYNOGRAF dedi ki...

Canım annem beinimmmm!Seni çok seviyorum!

laleninbahcesi dedi ki...

Yeni bebek hoş geldi, dünya onun gelişiyle daha da güzelleşsin...
Zeynep'e tüm sevdikleriyle birlikte sağlıklı , mutlu nice yaşlar dilerim. Çoook şahane çok keyifli olsun yeni yaşı...

annemahsustan dedi ki...

Canımmm, ne kadar güzel yazmışsın.
Ne güzel, ne özel kızın/kızların. Ne kadar da olgun davranmış.

Yeni bebeğinizin de allah ömrünü uzun sağlıklı etsin, hayırlı evlat olsun inşallah...

hasret senfonileri dedi ki...

sevinçlerimizin müşterek bir tarihte buluşmasına çok çok sevindim.. Zeynomu yoğun bir güç ve sevgiyle kutluyor kucaklıyor ve öpüyorum..
Ne ekersen onu biçiyorsun bitanem.. O iki müthiş doğa harikası kızların sana daha çok gururlu anlar yaşatacak.. çünki sen bunu hakediyorsun..

okuyan dedi ki...

Sevgili Zeynep'in ve minik bebişin doğum gününü gönülden kutluyorum.
Nice güzel günler sizlerle olsun.
Sevgiler.

öz'üm dedi ki...

zeynep 'e mutlu yıllar dilerim...bebeğede mutlu bir ömür...

Ecehan dedi ki...

Güzel dileklerini gönderen güzel dostlarım,
Lale Abla, Ayşegül, Mami,okuyanım, öz'üm.
Çok kıymetli benimle böyle bir günü paylaşmanız.
Teşekkürlerimle, sizi seviyorum.

bilge ve annesi dedi ki...

Çok tatlısın Zeynep'i de senide ve tabiki yeni doğan bebişi ve ailesini kutluyorum, ne güzel bir paylaşım, ne güzel bir anı olmuş,sevgiler

Nalan Ünal dedi ki...

Nice mutlu yıllar olgun Zeynepe:)minik bebeğe de sevdikleriyle birlikte uzun mutlu yıllar diliyorum.

Derya dedi ki...

Bebeğe sağlıklı mutlu bir ömür dilerim.Zeynepede nice mutlu yıllar dilerim.Kızının büyüyüp olgun davranması çok güzel bir duygudur heralde

bende bloğuma beklerim:)