24 Mayıs 2012 Perşembe

Evlat Seyri

Daha dün gibi geliyor kollarıma alışım ama evet zaman geçiyor, kızlarım büyüyor.


Bunu izlemek ve her anı bu farkındalıkla yaşamak şahane geliyor bana.
Bir yandan da korkutuyor.
Allah kısmet ederse şurada birlikte geçirebileceğimiz sayılı seneler kaldı. Sonra -umarım ki- üniversite hayatıydı, meslekti vesaire derken uçup gidecekler yanımdan, benim de uçtuğum gibi.
Bu sebeple her gün kendimi tekrar planlıyor, her anın tadını çıkarmaya ve güzel anılar biriktirmeye çalışıyorum onlarla.
Zaman çok kıymetli. Daha doğrusu benim o akıp gidişini kontrol edemediğim zamana sıkıştırmaya çalıştığım şeylerim kıymetli. Bu yüzden aldığım/aldıkları her nefes, minik bir tebessüm, onları sevindirecek minik sürprizler vesaire derken benim de doldurmaya çalıştığım zaman kıymetleniyor.
Doyasıya olmasa da kendi çocukluğum gibi, şartların en üst düzeyinde doyasıya yaşatmak istiyorum bu değerli yılları, ayları, haftaları,günleri, saatleri...
Resimlere bakıyorum, bir yıl öncesiyle bile öyle farklılar ki!

2010 yılında Elifim 5.sınıfı bitirirken,

2012'de Zeynebim 5.sınıfı bitirirken,

Nefes alıp vermek çok kıymetli... Onlarla nefeslenmenin keyfi ise paha biçilemez.
Tercihler de değişiyor tabi bu büyümeyle orantılı.
İki sene önce her boş zamanda lunaparka gitmeyi isterlerdi, şimdi Kahve Dünyası'na gidip sohbet etmek istiyorlar bizimle.

Elif, daha bir abla abla dinliyor artık kardeşini, daha müsamahakâr.



Şimdilik çok şükür ki, onlar da güzel anılar biriktirmeye bayılıyor, her yaptıklarından, her sohbetimizden tad alıyorlar.
Şu Zeynebin yerini,

Şu Zeynep alıyor gerçi ama fırlamalık aynen devam ediyor ;-)


Ne güzel anne şey anne olmak, anneyle yakın olabilmek.
Arkadaşça konuşabilmek ama anne olabilmek her yönüyle.
İyi ki varlar.


9 yorum:

hasret senfonileri dedi ki...

Seni o kadar sevdim ki eceleriminecesi... ve o kadar hayranlıkla izledim ki her bir yönünü... bir büyük mami gibi izledim çocuklarının ne şanslı olduklarını.. ve bu şanslarının farkında oluşlarını..
Senin kadar güzel ikisi de nazarlar onlardan ırak olsun..
Ve dilerim yüzleri kadar güzel bir kaderleri olsun..
Bugüne denk gelmesi ne güzel dualarımın!!! :)))

annemahsustan dedi ki...

Ececım, bence iki kız kardeş oldukları için çok şanslılar. Hep kızkardeşi/ablası olanlara özenmişimdir ama ne yazık ki bırak evin, sülalenin tek kızıyım: (

Allah hayırlı kapılar açsın evlatlarımıza, iyi insanlarla karşılaştırsın.

Öpüyorum ikisini de.

Derya Kuzusu dedi ki...

Ne güzel yazmışsın Ececim annelik tarifsiz birşey herşeyiyle, kızlar allah bağışlasın, maşallah çok güzeller, arkadaş olabilmeniz çok çok daha güzel. Güzel okullar, iyi yazıları olsun inşallah, öperim ben onları :)

okuyan dedi ki...

Maşallah iki evladına da. Rabbim ayırmasın sizi. Mutluluğunuz daim olsun, sağlık ve huzurla yaşayın.
Sevgilerimle.

Ecehan dedi ki...

Mamim benim, Okyanus Yüreklim,
O kadar kıymetli ki hakkımdaki düşüncelerin. Çünkü hem bir mami sıfatıyla hem de bir eğitimci gözüyle izleyebiliyorum senin gözünden kendimi.
Var olduğun için hayatımda, çooook şanslıyım.

Ecehan dedi ki...

Ayşegülcüm,
Bu durumda; sana bir kız çocuğu daha dilemeliyim. Ahh bi yaşasan ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksın ;-)

Ecehan dedi ki...

Deryacım,
Anneliği kendisine harikulade bir şekilde yakıştıran, benim güzel, akıllı ve becerikli arkadaşım.
Sana da bir kız evlat diliyorum.;-)
Güzel övgülerin için ayrıca teşekkür ederim.Kuzumu öp lütfen.

Ecehan dedi ki...

Okuyanım,
Çok sağol. Allah sana da her isteyene de aynı mutluluğu nasip etsin inşallah. Sağol, varol.

laleninbahcesi dedi ki...

Ecehancım hep güzel günlerini gör evlatlarının.

Hepinize sevgiler, öpücükler