16 Mayıs 2010 Pazar

Gün hali

Bugün yeni evimize taşınalı 15 gün oldu.
-Hah, şurayı da yerleştirirsem tamamdır- dediğim halde hergün her yer tekrar nasıl dağılıyor ya da ben nerde yanlış yapıyorum bilemedim. Sık ev değişirmedim hayatımda ve bu yorgunluk üzerimden gidecek gibi değil.
Cuma günü sebze pazarına gittik Zeynep ile. Bütün işimizi bitirmiş gibi küçücük bahçemize ekmek için soğan ve domates fidesi aldık.
Ve cumartesi günü sanki içerdeki her işimizi bitirmişiz gibi Zeynep ile birlikte acayip bir rüzgar eşliğinde bahçe çapalayıp, aldıklarımızı ektik. Ne yalan söyleyeyim çok ama çok yorucu olmasına rağmen, bu onun ilk toprakla haşır neşir oluşu diye pek keyiflendim. Önceki evimiz de bahçe içinde idi ama Ayşe Kadın sebebiyle adımlarını dahi atamamıştı benim kızlarım.
Son iki üç koli kaldı, umarım onları da hafta içi hallederiz.
Bu arada ıvr zıvırı geç, son bir yıl ellemediğim herşeyi attım yerleştirirken. Babamız epeyce söylendi "madem kolilerce atacaktın da niye bunları taşıttın?" diye. Sebebi gayet açıktı aslında on yıldır o eve öyle herşeyi doldururken bir yandan da atmayı ihmal etmişiz. Öyle şeyler varmış ki evde unutmuşuz bile. Bir de artık eskiyen, bir şekilde artık kullanmadığım herşeyi -kıyamadığım için atmama- huyuma son verdim. 
Tıpkı hayatlarımızı da bu şekilde dolduruyor muyuz acaba? diye düşünmeden edemedi edebi yanım:-) Acaba dedim, artık hiç hayatında olmayacağını bile bile sırf kıyamadığım için kendime neleri yük ediyorum? Atsam rahatlar mı gönül yüküm? Ne bileyim işte öğle.. Harddiskim dolu geliyor ya çoğu zaman belki ondan hep böyle şeyler geliyor aklıma son günlerde.
Biraz önce Güray ve Alpaslan geldiler bir kahve içmeye. Güray ile (kendisi en iyi kankilerimdendir) az da olsa bi çırpıda çıkmayan sesim (feci cereyanda kaldık herhalde Zeynep ve ben öksürük nöbeti geçiriyoruz bu arada) ile iki lafın belini kırdık. Alpaslan her zamanki gibi et fiyatlarından şikâyet etti:-)
Bloğu, Nehir'in bugünkü durumunu öğrenmek için açtım aslında. Çok şükür herşey yolunda demiş annesi. (http://nehir-im.blogspot.com
Büssürü iş benden balerina cif kadını olmamı bekliyor.
Görüşürük...

2 yorum:

Newbahar dedi ki...

Güle güle, sağlıkla, huzurla oturun sevgili Ecehan...

Yeni evde uyanılan ilk sabah bambaşka oluyor değil mi?
Sonra günler geçtikçe o başkalık sıradan geliyor insana.
Taşınmanın en güzel yanı ıvır zıvırın temizlenmesi:)

Sevgiler

GÜRAY NUR dedi ki...

ah cancağızım
bugun bahar temizliginin bir ucundan da ben tutayım dedim farkettim ki evlendiğimden beri bir gün kendisi bir zamanlar kayak hocası olan kocamla gitmeyi ümit ettiğim kar tatili için sakladığım kayak pantolonu var kayak eldivenlerini geçen de attım.Ama hissediyorum ki pantolonu da atarsam kar tatili hayallerimden tamamen vazgeçicem..Bunu da istemiyorum.

Eee ne yardan ne serden deyince ev çöp eve dönüyor.Ama ben şu kayak tatiline çıkmayı başarırsam biliyorum ki arasam da şu kayak pantolonunu evde bulamıycam.
O zaman naapıyoruz hemen atıyoruz..
Belki de umarım kararsızım....