18 Mayıs 2010 Salı

Alan razı veren razı, size n'oluyo?

Milletimiz bir alem.
Deniz Baykal'ın eşi "eşimin arkasındayım" diye demeç veriyor. NŞA imkansız görünmüyor mu size?
Nesrin Baytok'un eşi "Nesrin'in arkasındayım, bu zor günleri(!) birlikte aşacağız" diye demeç veriyor. NŞA bu daha da imkânsız değil mi haliyle?
Yoruma bile hacet yok, durum "alan razı veren razı" durumu değil mi yani?
Hadi canım sen de!
Yoksa neler olurdu hiç düşündünüz mü?
E ülkemde maalesef de olsa artistliğin yolu recisörün yatağından, assolistliğin yolu patronun yatağından, bir yerlere gelebilmekte ya bir siyasetçinin koynundan ya da bir hocanın sakalının altından(!) geçmiyor muydu ki bunca zamandır bu kadar patine kopuyor anlamıyorum...
Herkes sanki Türkiye'de ilk defa böyle birşey duymuş gibi namus budalası kesiliyor.
Bakmayın siz, çok yaygara koparıp sonunda boşattırdık bile Halis Ağa'yı ama. O bile bunların içinde en şerefli olandı demek ki, hiç değilse dürüsttü.
Meşhur görüntüleri yeni izledim.
Baykal'ın yapacağı en akıllı işti istifa çünkü bizim millet mağduru sever, kahraman olur birkaç ay sonra.
Şimdi bu kadar yaygara koparanlar "Sayın Baykal siyasete leke bulaştırmamak(!) için kahramanca istifa etmişti" derler az bir süre sonra.
Dönerse işte o zaman hapı yutar, belini(!) bir daha işte o zaman doğrultamaz.
Bu arada yaş 72 idi değil mi? Valla sporun marifeti zahir, ne diyelim beline sağlık.
Alemsiniz ya...
Bu arada hadi biraz dürüst olun, bunu duyan her erkek "helal olsun la Baykal'a, bu yaşta hemi de" demiyorsa nağmerdim.

1 yorum:

Newbahar dedi ki...

Ben dedim valla:))
Benim dedem o yaşlarda öbür dünyaya göçmüştü, bu adamların demek ki henüz bu dünyada işi bitmemiş!!..