25 Mayıs 2010 Salı

Anlamadıklarım

İnsan aynı gün, nerdeyse her gün gördüğü arkadaşlarından -aynı gün içerisinde yalnız dikkat buraya-
-Ya hayatım sen kilo aldın farkında mısın?
Ve;
-Ya güselim bu aralar çok iyi kilo verdin farkında mısın?
cümlesini duyar mı be ya?

İşin ilginci, ben 6 aydır ne bir kilo aldım ne bir kilo verdim bide. Bazen cevap veriyorum;
-Yok ya, almadım da vermedim de;
-Yok yok, aldın(ya da verdin) sen farkında değilsin, demiyorlar mı?
Uyuz oluyorum en şatifillisinden hemi de organik uyuz, katkısız.

3 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

ben çok zayıf biriydim şimdi ise tombik. Zayıfken ay ne kadar zayıfsın , şimdide kilo almışsın muhabbetleri yav kimseye yaranamadım:)))
Sorunun cevabınagelince valla bilmiyorum Ececim ya , tarifini verdiğim poğaçalar çok yumşaktılar yediğim de... Gerçi ben her şeyi kıtır kıtır severim...

haykırış dedi ki...

Sayın Ecehan,
Hani bir terim vardır halk dilinde "çekememezlik" sizi ne kadar sevse de o sevgi beğendiği kadardır kompleks sahibidir ve fazlası "çekememezlik" moduna girer.
Rabbim bu tür insanlardan, insanları korusun.
Sevgi ve saygılarımla

Newbahar dedi ki...

Kilo mu verdin sen? demeleri iyide bacım, şu kilo mu aldın soruları yok muuuu ben asıl ona gıcık olurum.

He ya kilo aldım SANA NEEE!!..
SANADA ALALIM MI, LAZIM MI? DUR BENDE VAR BİR KAÇ KİLO FAZLA SANA VEREYİM:))))

Mübarekler hassas terazi sanki, birde bilmiş bilmiş şöleee bir süzerler insanı tepeden tırnağa...

Hele birde bu soruyu soran zayıfsaaa, o çırpı bacaklarını kırasım, kırıpta eline veresim gelir.

O derece yani:))

Mümkünse ben kilo verene kadar kimse bana bu konu ile ilgili konuşmasın:(

Bazen şu genlere ........