9 Mayıs 2010 Pazar

2010 yılının annesi

Tabi ki ben dahil tüm annelerin günü kutlu olsun.
Ama bu yılın en anlamlı mesajını, 2010 yılın annesi ödülümü kime göndereceğimi biliyorum.
Ödül dediysem; pozitif enerjimi ve dualarımdan ibaret kendimce.
Uzunca bir süredir tesadüfen bulduğum bir blog sahibine, en muhteşem annelerden biri olduğuna inandığım Zeynep Erden Bayazıt'a kocaman sevgilerimle gönderiyorum bu kutlamayı.
Annelik nasıl birşey hepimiz biliriz ama, vaktiniz buldukça Nehir'in annesi Zeynep Hanım'ı okumanızı öneririm.
http://nehir-im.blogspot.com

Okuduğunuzda göreceksiniz ki; annelik hakkında yazılabilecek daha iyi birşey yok.
Benden bu kadar...

3 yorum:

aysema dedi ki...

Aynı konuyu inan ben de düşündüm. Blog Annesi olarak Sevgili Nehir'imizin annesi Zeynep Hanımı seçtin gönlümde. Senin dile getirmene sevindim. Çok yerinde bir şeçim. Fazlasıyla hak ediyor.

Tüm kalbimle iyileşmesini diliyorum Nehir'in...

Sevgilerimle...

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

şu blog cemiyetinde bir şeylerin ödülü olmasın dişim kıracağım.

Ecehan dedi ki...

&Sürüden ayrılan koyun
Sürüden ayrılmışsın zaten, ne diye kafayı takıyorsun koyun arkadaş?
&Aysema
Nehir için hergün dua ediyorum ben de. Eminim herşey yoluna girecek.