2 Mart 2010 Salı

Sağduyu

Yolun sonu, usandım...
Sonu belli bir yere yelkenliyle gidiyorum!

5 yorum:

Kara Kalem dedi ki...

bense hala yarımım
bir yanım yitik

gel biraz şiir oku
şimdi içmeler zamanı
sonra düşünürüz yelkenliyi
kimbilir
biz batırırız belkide
batarız birlikte
uyuruz
sabah olur sonra
çocuklar dolanır bacaklarımıza
unuturuz
şaşırma sen
unuttururlar
kimsesiz o batığımızı

şerefe arkadaşım

hasretsenfonileri, dedi ki...

Bu ne demek şimdi? Sırf yazı yazmış olmak için mi yazılan bir yazı bu?? ilgi çekme motiflerinin tatmini mi??? yoksa gerçekten biten bir yolun sonunda mısın?

Beynimdeki "önemli değil" denen fazlalığın bana acıdan zikzaklar çizdirdiği şu günlerde beni çok üzdüğünü bilmeni istedim sadece eceleriminecesi...

Newbahar dedi ki...

Rüzgar eser mi sanırsın!!!

orhankaradogan dedi ki...

"Doğru sarsılır ama asla yıkılmaz" bilirim, inanırım, görürüm ve yaşarım.
"usandım" yerine; "Çiğnerim,çiğnenirim,hakkı tutar kaldırırım!" demeyi tercih ederim ve beklerim can dostlarımdan...
Her türlü kirliliğin içinden bir güneş gibi doğmak, bir ışık gibi her karanlığı aydınlatmak, keder ve sevinci paylaşmak, onuru ve gururu hep birlikte yaşamak azim ve kararlılığını, tahminen birkaç anlamsız olay ve kişilere endeksleyen böyle bir kararı onaylamadığımı bilgilerinize sunmak isterim, ülke nüfusunun 72 milyon olduğunu da belirterek. (Can Tufan böyle demişti bana)
Azminizi, cesaretinizi, duygularınızı ve duyarlılığınızı hep takdir ve örnek almışken, böylesine serzenişler biz dostları ne kadar müteessir ettiğini de hesaba katmalısınız.
Dünyada çaresiz bir konu dışında herşeyin çaresi ve çözümü sabır, şükür, dua ve gayrettir, bilirsiniz.
Dünya güzelleriniz var, eşiniz, eşiğiniz, aşınız var, çok sayıda can dostlarınız var, aklınız başınızda, sağlığınız yerinde, namerde muhtaç değilsiniz, nokta gibi menfaat için, virgül gibi eğilmediniz bildim bileli.
Bunlardan daha büyük bir zenginlik bilmiyorum ben hayatta.
Yetime, öksüze, kimsesize, kayıplara, gariplere, aç ve açıkta kalanlara çarpan yüreğiniz, sevgi çiçeği gibi gülümseyen yüzünüz herşeye rağmen gülmeye ve gülümsemeye devam etmeli.
Her yokuşun bir inişi, her gecenin bir gündüzü, her karanlığın bir aydınlığı olduğunu, "belki yarın, belki yarından da yakın" olduğunu bilmez misiniz ???

tufan dedi ki...

Sana iyi gelen banada iyidir,bizede,hepimize de,rüzgarın bol olsun.

Sevgiler.