28 Şubat 2010 Pazar

DUA

Hayatta beni en çok hayal kırıklılığına uğratanlar; pek tabi ki, en yakın hissetmeye çalıştıklarımdı.

Ve fakat son zamanlarda öyle çok kırıklık yaşıyorum ki;

İstemesem de;

Özlemesem de,
Galiba dünyada “adam gibi adam” kalmışların istisna sayılacak kadar gerçekten çok az sayıda olduğuna inanmaya başlıyorum.
Bu ne demek biliyor musunuz?
Kimi zaman hayal kırıklığı;
Kimi zaman doğru yolu buluş,
Kimi zaman günaydın…
Eğer öyleyse gerçekten;
Hadi beni geç; anamda mı, babamda mı, atalarımda mı yanlış bir hayat sürdü?
“İnsan olmanın, insana güvenmekten geçtiği” koca bir yalan mı?
Rabbim, her zamankinden daha fazla yanımda ol.
Bana, -bu zaman kadar öğrettiğin gibi- cami avlusundaki iki mısır tanesi için aç olmamayı hiç öğretmediğin kadar daha fazla öğret.
Ne kadar acırsa acısın canım, razıyım…
Yalvarırım beni; namussuzlardan uzak eyle.
Ben namuslu ama fakir hayatıma devam edeyim…

3 yorum:

Kara Kalem dedi ki...

Düşüncelerimiz bizi ısıtan ve üşümemize sebep olandır ecem. Bazen kendimize en yakın hissettiğimiz insanlar aslında bize en uzak olanlardır. Sadece bunu fark ederiz. İşte o an hiç bir şey için aslında geç değildir. Olmamalıdır. Farklı anlamlar yüklüyoruz kendi hikayelerimize. Belki farklı bakıyoruz biz bildiklerimize. Burda önemli olan nedir biliyormusun. Anlamaya çalışmak değil. Ne anladığımızdır. Hani demiştin ya benim kimseye zararım olmaz diye. Merak etme benim düşündükleriminde birilerine herhangi bir zararı olmaz. Bırakalım herşey olması gerektiği gibi yaşansın. Dokununca acı veriyor çünkü.

Sen her şeyde bir hayır vardır dersin. Bense umarım her şey güzel olur diyorum. Birbirine benziyormu sence. Adam gibi Adam olmak. Bak bu şartlar içinde zor aslında be. En güzeli insan kalabilmek bence.

hasretsenfonileri, dedi ki...

güzel yüreğinden çıkan ve merciine ulaşacağını zannettiğin dualara herkes "amin" diyebilir sevgili eceleriminecesi, ama tatbik edecek tek kişi sensin!
Yaşın kaç olursa olsun, farkında mısın....? büyüyorsun!

tufan dedi ki...

Bir bilmece gibi oldu tüm yazıların,bilmiyorum,anlamıyorum,yada anlatmak istemiyorsun.

?????

Selamlar.